2025-11-30, 19:59
Medlem
Jag tänkte att vi kunde diskutera vilka lagliga Z-analoger som finns på marknaden för tillfället.

Stilnoct verkar vara nästan omöjligt att få utskrivet nuförtiden. Om någon har tips på hur man kan få det utskrivet, kanske genom att hämta det i Danmark eller någon annan metod, så är jag tacksam för att få höra om det.

Finns det några lagliga alternativ som är likvärdiga? Jag är alltid lite tveksam till att köpa sådana produkter, eftersom man aldrig riktigt vet vad man får, och potensen kan variera väldigt mycket.
Citera
2025-12-02, 07:22
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreshCandy
Jag tänkte att vi kunde diskutera vilka lagliga Z-analoger som finns på marknaden för tillfället.

Stilnoct verkar vara nästan omöjligt att få utskrivet nuförtiden. Om någon har tips på hur man kan få det utskrivet, kanske genom att hämta det i Danmark eller någon annan metod, så är jag tacksam för att få höra om det.

Finns det några lagliga alternativ som är likvärdiga? Jag är alltid lite tveksam till att köpa sådana produkter, eftersom man aldrig riktigt vet vad man får, och potensen kan variera väldigt mycket.
Alpidem och Zaleplon är fullt lagliga
Citera
2025-12-02, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Nice! Har du erfarenhet av dessa? Hur är effekten jämfört med zolpidem? Jag är rädd jätterädd för lagliga varianter då potensen kan varierar enormt och kan bli farligt.
Citera
2025-12-02, 10:43
Avslutad
Försök få anti-psykotiska utskrivet för sömnen istället, det verkar vara vanligare nu för tiden.
Seroquel du sover som en stock.
Citera
2025-12-02, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumbledwarf
Försök få anti-psykotiska utskrivet för sömnen istället, det verkar vara vanligare nu för tiden.
Seroquel du sover som en stock.
Nej tack, använder inte sånt skit man blir efterbliven av. Vill bara ha enkla Z-analoger.
Citera
2025-12-02, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Både Alpisem och Zaleplon får inte köpas eller innehas, de är dock ej narkotikaklassade. Men däremot läkemdelsklassade.

Citat:
Nice! Har du erfarenhet av dessa? Hur är effekten jämfört med zolpidem? Jag är rädd jätterädd för lagliga varianter då potensen kan varierar enormt och kan bli farligt.
Zaleplon är lik Zolpidem om jag minns rätt, många år sedan jag tog den.
Citera
2025-12-03, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnugget
Både Alpisem och Zaleplon får inte köpas eller innehas, de är dock ej narkotikaklassade. Men däremot läkemdelsklassade.

Brott mot läkemedelslagen är typ 500kr i böter, sedan så är det knappast någon polis som utövar just den lagen.

TS: beställ zaleplon från Indien för en billig peng, det är nog ditt bästa val.
Citera
2025-12-03, 02:47
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:

Åhfan, visste inte att det funkade så med läkemedelsklassade substanser utan narkotikaklassning. Nämnde dem då jag nördat ner mig i olika läkemedelsklasser tidigare och mindes dem 2 som icke-reglerade. Alpidem är jag för övrigt halvt sugen på att framställa själv, låter mycket episk namnets suffix är ju samma som zolps men ska vara mer ångestdämpande

Men ja, TS hittar säkert nån zaleplon återförsäljare på indiamart eller liknande
Citera
2025-12-03, 02:52
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Tjena, nej ingen erfarenhet av dem nämnda men eftersom du frågade om lagliga Z’s så kom dem 2 på tungan. Zaleplon kan du nog dock ta utan att behöva oroa dig för överdosering eller minnesluckor, den ska vara som en mildare zolpidem med något kortare halveringstid typ. Finns garanterat nån indier som kränger dem som annan talare påpekade.

Lycka till!
Citera
2025-12-03, 22:00
Avslutad
Citat:

Zaleplon är natkotikaklassat.
Citera
2025-12-04, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Zaleplon är natkotikaklassat.
Den infon jag hittar är att den är klassad som läkemedel, men ej narkotika.
Citera
2025-12-04, 16:00
Avslutad
Citat:
Den infon jag hittar är att den är klassad som läkemedel, men ej narkotika.
Du har helt rätt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in