2025-11-29, 15:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Med den människosynen lär du inte få nån kvinna. Och skulle du mot förmodan få det, så är det nån som blåser dig eller sätter dit dig för våldtäkt om du inte hostar upp x-antal tusenlappar.

Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Det viktigaste är alltså att bruden ska tjäna bra med pengar, prova OnlyFans.

Önskar dig också lycka till att hitta en vettig brud via onlinedating speciellt när den viktigaste preferensen är att bruden ska tjäna cash.
Jag tror du kan fixa det här!

Nej men en hög eller medelinkomsttagare ska inte bilda familj med en arbetslös eller lågstatusmänniska.

Jorden funkar inte så. Lika barn leka bäst. Självklart vill ex en civilingenjör, lökare eller jurist inte bli tillsammans med en partner som jobbar som timvikarie inom förskolan eller på willys. Det är inte samma nivå och liga. Vare sig ekonomiskt eller intellektuellt.
Citera
2025-11-29, 15:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
"Bra" kvinnor behöver inte använda dejtingappar. Svårare än så är det inte.

Hur definierar du en bra kvinna?
Citera
2025-11-29, 16:00
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Nej men en hög eller medelinkomsttagare ska inte bilda familj med en arbetslös eller lågstatusmänniska.

Jorden funkar inte så. Lika barn leka bäst. Självklart vill ex en civilingenjör, lökare eller jurist inte bli tillsammans med en partner som jobbar som timvikarie inom förskolan eller på willys. Det är inte samma nivå och liga. Vare sig ekonomiskt eller intellektuellt.
Om jag hade såna trådstarter bakom mig som du har, så skulle jag vara rätt försiktig med att försöka skryta om hur intellektuellt framstående jag är.
Citera
2025-11-29, 16:06
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Hur definierar du en bra kvinna?
En kvinna som, för mig, har attraktiva egenskaper och attribut givetvis. Sen vad det faktiskt innebär är inte särskilt relevant.

Det kan inte vara så enkelt att du helt enkelt inte är ett sånt kap som du tror dig vara?
Citera
2025-11-29, 16:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
En kvinna som, för mig, har attraktiva egenskaper och attribut givetvis. Sen vad det faktiskt innebär är inte särskilt relevant.

Det kan inte vara så enkelt att du helt enkelt inte är ett sånt kap som du tror dig vara?

Citera
2025-11-29, 16:54
Medlem
*
Senast redigerad av wiederum 2025-11-29 kl. 17:04.
Citera
2025-11-29, 17:52
Medlem
mr.fukushimas avatar
En väninna rekommenderade Happy Pancake "om du vill ligga".
Hon hade inte fel, jag har nu legat med samma dam från HP i 11 år. 😁👌🏻
Som man bäddar..
Citera
2025-11-29, 18:13
Medlem
ChocolateMousse-2s avatar
Håller man på med nätdejting fortfarande? Tycker det vimlar av människor på pubar och nattklubbar, varför provar man inte där?
Citera
2025-11-29, 20:55
Medlem
barbabushs avatar
Går 10 män per kvinna på alla plattformar. En sån korvfest gör dig till bög oavsett inkomst.
Citera
2025-11-30, 00:49
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Happypancake, Facebook dating är exempel på gratisversioner av nätddjting. Det kostar inget och begravning vektiga funktioner finns inte, det är transparent. Men är det mestadels bottenskrapet i samhället som håller till där??

Det är rätt uppfattat. Bara bottenskrap av samtliga kön nätdejtar.
Citera
2025-11-30, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Det är rätt uppfattat. Bara bottenskrap av samtliga kön nätdejtar.

Män i alla fall. Kvinnor säger att de bra männen är tagna. Å andra sidan så verkar det vanligt att upptagna män raggar på dejtsidorna. Kvinnor gnäller över det här. Jag förstår inte varför. Borde vara ett plus att en bra man som har blivit godkänd av andra kvinnor vill ha henne. Män som är singlar är det nåt fel på. Varför har han inte hittat en kvinna?
Senast redigerad av scaryfoot 2025-11-30 kl. 07:45.
Citera
2025-11-30, 07:59
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Män i alla fall. Kvinnor säger att de bra männen är tagna. Å andra sidan så verkar det vanligt att upptagna män raggar på dejtsidorna. Kvinnor gnäller över det här. Jag förstår inte varför. Borde vara ett plus att en bra man som har blivit godkänd av andra kvinnor vill ha henne. Män som är singlar är det nåt fel på. Varför har han inte hittat en kvinna?

Samtliga kön ja, som du håller med om i dina utsvävningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in