2025-11-29, 10:52
Medlem
Happypancake, Facebook dating är exempel på gratisversioner av nätddjting. Det kostar inget och begravning vektiga funktioner finns inte, det är transparent. Men är det mestadels bottenskrapet i samhället som håller till där??

Om jag som framgångsrik man med bra yrke och bra lön söker där, kommer jag då bara hitta kvinnor med låglöneyrken, lågstatusjobb, arbetslösa, sjukskrivna??

Man vill ju ha en kvinna som går någorlunda jämna steg med en själv. Om jag är högutbildad och drar in 50 000 efter skatt så vill jag ju inte ha en brud som är timanställd inom hemtjänsten, och som saknar eftergymnasial utbildning. Hon får ju gärna dra i alla fall 30 000 och ha ett stabilt yrke.

Är dessa gratisversioner på appar m.m. de misslyckade brudarnas oas??

Man vill inte dejta en jävla loser som ska parasitera på en eller som man aldrig kan göra roliga saker med.
Senast redigerad av Pundedu 2025-11-29 kl. 11:03.
Citera
2025-11-29, 10:57
Medlem
Happn, happypancake, badoo, facebook dejting m.m. är till för de som är bannade på tinder. Och bottenskrap skulle jag gissa.

Tror även dessa är större i mindre samhällen där tinder kanske inte har så många användare att det blir användbart-
Citera
2025-11-29, 10:59
Medlem
Det vet jag inte. Sett många kvinnor på de sidorna som jag vill ligga med, så jag skulle säga att det är attraktiva kvinnor i alla fall.
Citera
2025-11-29, 11:03
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Det är väl bara bottar och scammers på de sidorna?
Tror inte betalversioner så mycket bättre heller.
Citera
2025-11-29, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Happypancake, Facebook dating är exempel på gratisversioner av nätddjting. Det kostar inget och begravning vektiga funktioner finns inte, det är transparent. Men är det mestadels bottenskrapet i samhället som håller till där??

Om jag som framgångsrik man med bra yrke och bra lön söker där, kommer jag då bara hitta kvinnor med låglöneyrken, lågstatusjobb, arbetslösa, sjukskrivna??