2006-09-06, 10:16
Medlem
vet inte riktigt var jag ska posta...
men några polare och jag har tänk att anordna ett bryt rave i en gammal militärbunkier 3 våningar under jorden som vi fått tillgång till via en kofot och jag undrar vad det är för brott man kan åka in för om de skulle blivit razzia ex
vet om att de kommer att vara olaga intrång, brott mot alkoholk lagen men vilka fler finns?
Citera
2006-09-06, 12:45
Medlem
goduss avatar
Underground forumet passar nog bättre!
Citera
2006-09-06, 12:48
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacobilund
vet inte riktigt var jag ska posta...
men några polare och jag har tänk att anordna ett bryt rave i en gammal militärbunkier 3 våningar under jorden som vi fått tillgång till via en kofot och jag undrar vad det är för brott man kan åka in för om de skulle blivit razzia ex
vet om att de kommer att vara olaga intrång, brott mot alkoholk lagen men vilka fler finns?
Vad fan är ni för Ravare? Narkotikabrott bör det ju rimligtvis bli i sådana fall.
Citera
2006-09-06, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
Vad fan är ni för Ravare? Narkotikabrott bör det ju rimligtvis bli i sådana fall.
Ja alkoholk lagen

Låter ju som det kan va trevligt, men inbrott i en militärbunker kanske inte Polisen ser så lätt på ändå
Citera
2006-09-06, 12:58
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Ja alkoholk lagen
Ja, då är det ju en helt annan sak i och för sig.
Citera
2006-09-06, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godus
Underground forumet passar nog bättre!

Undergroundforumet är förpassat till papperskorgen i de arkiverade forumen Testa Kriminella nätverk&brottslighet istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in