2025-11-27, 17:58
Medlem
Moobs avatar
Är det en svensk kedja alltså? Trodde den var amerikansk.
Citera
2025-11-27, 18:05
Avslutad
Brukade käka på deras lunchbuffé som var prisvärd innan covid. Inte varit där sedan dess dock. Misstänker det är dyrt nu.
Citera
2025-11-27, 18:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Kommer ihåg deras pepperonipizzor var stört goda för typ 10 år sen. Men gått ner sig senaste åren.

Deras pepperonipizza med vitlöksås var faktiskt en av de godaste pizzor jag ätit. Helt klart top 5.
Citera
2025-11-27, 18:14
Medlem
Hur kan folk tycka att det är dyrt och dåligt i jämförelse?
Har folk inte besökt en vanlig pizzeria idag? En sunkhaks deg som snarare påminner om ett ark smördeg, 150 gram råttkött, en näve ost gjord på mjölkpulver och en burk vitlökssås kostar lika mycket som en lunchbuffé på Pizza Hut.

Okej att man inte gillar typen av pizza men...
Senast redigerad av Kockumskranen 2025-11-27 kl. 18:29.
Citera
2025-11-27, 18:20
Medlem
Jan-As avatar
Har ätit där en gång på Pizzahut nära Botkyrka handelsplats. På andra sidan E4.
Tycker väl pizzan var ätbar men undrar verkligen vad de anställer för personal.
Knappast servicemedvetna och verkade mest roade av att prata med varandra om sina personliga relationer och problem.

Skulle behövts någon chef där konstant som styr upp.
Citera
2025-11-27, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kockumskranen
Hur kan folk tycka att det är dyrt och dåligt i jämförelse?
Har folk inte besökt en vanlig pizzeria idag? En sunkhaks deg som snarare påminner om ett ark smördeg, 150 gram råttkött, en näve ost gjord på mjölkpulver och en burk vitlökssås kostar lika mycket som en lunchbuffé på Pizza Hut.

Okej att man inte gillar typen av pizza men...

Håller me, men jag tror de blir såhär i sämre tider (ekonomi), de där med jämförelse är svårt.. Såvida man inte går på IKEA för en lunch för 59kr(plantbullar) så kostar ju allt annat minst över typ 100? Men det beror ju iof på vad vi definierar mat.

Bara varit på pizzahut några gånger aldrig förstått grejen men de kanske finns andra som gjort/gör? Eller det som engång varit fancy med stället bara sjunkit av flera anledningar.

Sökte på snitt priser stockholm lunch är typ 150kr~.
Enklare lunch lr snabbmat kanske ner mot 80kr~
Senast redigerad av rawjudge 2025-11-27 kl. 18:44.
Citera
2025-11-27, 19:05
Medlem
Dubbelpost
Senast redigerad av HundenHansson 2025-11-27 kl. 19:07. Anledning: Dubbelpost
Citera
2025-11-27, 19:12
Medlem
Mikaelias avatar
Det är knappast förvånande. I Göteborg hade vi två eller var det tre? stycken Pizza Hut och nu endast en kvar i stadens rövhål Nordstan. Senast jag åt på Pizza Hut var nog ner än 12-15 år sen. Ingenting någon kommer sakna och vill du ha den typen av pizza finns Domino's.
Citera
2025-11-27, 19:28
Medlem
Pizdecs avatar
Jag hoppas dom försvinner då deras pizzor är ju enbart vit deg som inte ens är mänskligt ätbar. Dom försöker att förgifta folk för stora summor.
Citera
2025-11-27, 19:34
Medlem
heliotrops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pizdec
Jag hoppas dom försvinner då deras pizzor är ju enbart vit deg som inte ens är mänskligt ätbar. Dom försöker att förgifta folk för stora summor.
Men det var iaf godare än vidriga Domino där allt smakar av samma jävla krydda.
Jag gillade vissa pizzor på pizza hut.
Citera
2025-11-27, 19:55
Medlem
Flundran90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Det är knappast förvånande. I Göteborg hade vi två eller var det tre? stycken Pizza Hut och nu endast en kvar i stadens rövhål Nordstan. Senast jag åt på Pizza Hut var nog ner än 12-15 år sen. Ingenting någon kommer sakna och vill du ha den typen av pizza finns Domino's.
Om jag minns rätt så var pizzorna på pizza hut som en bättre Billys pan pizza. Ganska gött tycker jag. Dominos är inte riktigt samma stil tycker jag
Citera
2025-11-27, 19:59
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtSchweinsteiger
Iofs var jag senast på pizza hut på 90-talet men har bara goda minnen av relativt låga priser för obegränsad mängd goda panpizzor som lunch.
Proppmätt var ordet.

Haha, samma här - minns deras bukfyllande panpizzor! Pizza Hut i Stockholm (Sveavägen?) försökte vara lite "exklusiva" med hostess i ingången som anvisade bord åt gästerna.

Sist jag såg en Pizza Hut var i Berlin för 10 år sen som sålde billiga pizza-slices i ett gathörn till fulla nattsuddare. Trodde de hade konkat för länge sen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in