2025-11-26, 16:40
Medlem
Sladdarens avatar
Samma som rubriken och vars isf och har ni fyndat nåt ?
Citera
2025-11-26, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdaren

Tänkte du fynda några liter mellanmjölk och Bregott?
Citera
2025-11-26, 20:50
Medlem
Det existerar kanske inte direkt så. Jag har i alla fall inte läst någonstans att vanliga livsmedelsbutiker har black friday. Däremot så har de billigt kaffe i helgen på Willys. 49kr
Citera
2025-11-26, 22:30
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:

Ja, alla apoteken har Black week-erbjudanden och de säljer mycket livsmedel, främst funktionell mat med olika hälsofördelar. Jag har bunkrat upp med en del Renee Voltaire-livsmedel som annars är rätt dyra, Betavivo havreflingor och en del från Saltå kvarn.
Citera
2025-11-27, 10:38
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faggelito
Ica.se
Coop.se
Willys.se

Gå in och kolla efter själv? Är väl inte fler än dom som erbjuder onlineköp.

Har inte noterat nåt sk black friday rea priser på dessa butiker. Du tänker på vanliga veckoblad med kampanjer. Det klassas som nåt annat. Min tanke är att det är ännu billigare då på ett sortiment vilket är själva tanken med BF om nån tror på konceptet

Tex kan det reas ut hårdbröd för 5 kr paketet osv
Citera
2025-11-27, 10:39
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Ja, alla apoteken har Black week-erbjudanden och de säljer mycket livsmedel, främst funktionell mat med olika hälsofördelar. Jag har bunkrat upp med en del Renee Voltaire-livsmedel som annars är rätt dyra, Betavivo havreflingor och en del från Saltå kvarn.

Bra tips
Citera
2025-11-27, 10:41
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Jag har 2kr rabatt på en påse mamma scan om jag handlar för 732kr i min lokala butik. Endast nu på fredag. Och går ej att kombinera med andra erbjudanden.

Återigen är det inte kopplat till BF utan det är standardiserade kampanjer och kundbundna fördelar du pratar om som frekvent kund. Du verkar dock ha fått stammispris, inte illa ;-)
Citera
2025-11-27, 10:42
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonneo
Det existerar kanske inte direkt så. Jag har i alla fall inte läst någonstans att vanliga livsmedelsbutiker har black friday. Däremot så har de billigt kaffe i helgen på Willys. 49kr

Det är vanliga kampanjer och ska inte förknippas med BF reor som sagt ;-)
Citera
2025-11-27, 10:44
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Tänkte du fynda några liter mellanmjölk och Bregott?

Nja, är det populära varor menar du via BF online köp. Bra å veta iaf men vad köpte du mer än bregott och mjölk och var det värt det och dricker du mycke mjölk och schmöra på macken eller ?
Citera
2025-11-27, 10:45
Avstängd
kyrkstockens avatar
Citat:
Återigen är det inte kopplat till BF utan det är standardiserade kampanjer och kundbundna fördelar du pratar om som frekvent kund. Du verkar dock ha fått stammispris, inte illa ;-)
Nu var detta på skämt men jag googlade mitt lokala maxi och det verkar som om de kör vissa grejer som husgeråd och elektronik på fredag (de säljer ju all möjlig skit utöver mat).

Men varken ica, coop, willys eller lidl hat matrea.
Citera
2025-11-27, 10:48
Medlem
Sladdarens avatar
Matsmart är väl billiga ändå men de gjorde ett försök =

https://www.matsmart.se/tema/black-friday

Men de ångrade sig ;-)
Citera
2025-11-27, 10:54
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Nu var detta på skämt men jag googlade mitt lokala maxi och det verkar som om de kör vissa grejer som husgeråd och elektronik på fredag (de säljer ju all möjlig skit utöver mat).

Men varken ica, coop, willys eller lidl hat matrea.

Mitt var ett kontringsskämt ochså :-) med all tydlighet. Det finns massor med mat-online försäljning av bara online butiker ochså, eller godis. Bara för att ge ett exempel kan du ju köpa ost online eller lite mer allround mat på delitea.se

Butikerna nischar bara på online beställningar och har ingen fysisk butik man kan kliva in i
Då finns det ju en liten chans iaf att kanske nån kör utförsäljning av nåt eller stora reor av överproduktion övermagasinering / BF tema typ
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in