Citat:
Ursprungligen postat av
PiffEllerPuff
Förvisso. Men odören infinner ju sig i alla fall? Men du kanske tillhör en av de vars gaser luktar midsommarblomster? ;-)
I min värld är det iaf big no no, precis som att man inte ligger utslagen likt ett sjölejon och gräver sig konstant i skrevet eller rapar högt (för att det är funny).
Nej, de doftar för de mesta inte midsommaräng.. och jag får hålla med om att det egentligen är lite sunkigt. Jag får nog försöka bättre mig på denna punkt framöver!
Citat:
Ursprungligen postat av
HBTKuk
Du kanske bör kolla upp varför du behöver pressa så du skiter på dig när du ska kissa.
Jag går inte på toa för att fisa som Magdalena Ribbing, men gör det inte heller framför frugan. Släpper ut dem i smyg när hon minst anar och när jag är för mig själv.
Haha, har du aldrig varit på en offentlig toalett? Där släpps det väder för det vilda när gubbarna ska pinka

Men ja, man har ju blivit lite orolig nu när man måste upp två gånger per natt för att pinka (men de gör inte "fingret i röven" längre när man fyllt 40).
Smart teknik att portionera ut det ljudlöst! Det hon inte vet om har hon inte ont av.