Citat:
Ursprungligen postat av
Faggelito
Halstatueringar,
40 åring kärring som beter sig som en fjortis, lever på bidrag och luktar säkert ciggfimp.
Noshörningsring
Och en extra piercing i näsan.
Har jag missat något?
Fimpen stanken avgör jag på alla dess rynkor hon besitter redan vid 40.
Läser till undersköterska som 40? hon går i gymnasiet alltså. HAde hon gått gymnasiet så kunde hon blivit ssk.
Men frågan är intressant. Varför inte ta en ung männsika från tex härjedalen som tvingats flytta till storstan för att skaffa sig en utbildning. en sådan människa kommer också i kläm.
Det är alltid näsringar, halstatuering, regnbågsfärgat hår osv osv.