Min nya tjej är snäll och rar och vill göra allt för att jag skall få det skönt i sängen. Det stora problemet är att hon är så oerfaren att hon inte vet hur man gör. Hon vet inte hur man gör för att runka sin kille och inte hur man suger av honom. Jag skulle behöva hjälp med några enkla instruktionsfilmer om hur hon skall handskas med en kuk och hur man suger hans kuk för att det skall kännas skönt. Jag har försökt hitta filmer själv men de flesta är alldeles för porriga och jag söker tips om lite mer seriösa instruktionsfilmer.
Som ovan skrivet. Du är väl inte 12? Sen finns det inget som fungerar exakt likadant för alla. Vissa killar gillar olika sätt att bli tagna på. Använd dina språkkunskaper.
Min nya tjej är snäll och rar och vill göra allt för att jag skall få det skönt i sängen. Det stora problemet är att hon är så oerfaren att hon inte vet hur man gör. Hon vet inte hur man gör för att runka sin kille och inte hur man suger av honom. Jag skulle behöva hjälp med några enkla instruktionsfilmer om hur hon skall handskas med en kuk och hur man suger hans kuk för att det skall kännas skönt. Jag har försökt hitta filmer själv men de flesta är alldeles för porriga och jag söker tips om lite mer seriösa instruktionsfilmer.
Är det inte bättre att du talar om vad som är skönt!
Det går väl att leta fram någon film från 70-talet eller något skit socialstyrelsen fixat.
Steg ett fatta penis med höger hand.
Steg två för din hand upp och ned i 3/4 takt.
Räkna gärna högt för att inte avvika från takten.
Steg tre rikta penis bort från ditt eget ansikte vid ejakulation
Använd med fördel diskhandskar för att skydda från eventuella sjukdomar. Även skyddsglasögon är att föredra.
Du kanske annars kan låta henne gå ut själv på krogen o skaffa den nödvändiga erfarenheten som du kräver, eftersom du har problem med att kommunicera.
Ni kan titta på "Kärlekens Språk" tillsammans. Där sugs, pullas och runkas det inför öppen kamera. Med handfasta tips. Visades då på Svt, och finns säkert i Öppet Arkiv.