2025-11-25, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Ok.

Även om det inte är EM som begått självmord på Kumla så är det en nyhet att en ökänd gängledare är död. För de där personerna dödförklarar inte honom på skoj. Det är ett som är säkert.

Kan någon ta fram hans senaste dom? Jag såg att han har barn i en FUP. Använd personnummer därifrån då EM har skyddade personuppgifter.

https://www.scribd.com/document/716189959/Gavle-TR-B-2507-20-Aktbil-368

Jag säger inget om att det kan vara han och han har tagit livet av sig. Som du skrev tidigare Islam gillar inte självmord, ganska många religioner gillar inte självmord, så kusinen kan dölja det med en normal bön för en avliden.
Citera
2025-11-25, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
vart är din källa på han hängt sig då? MONGO

Det gällde hur plitar som regel hittar döingar på kåken.

Vid upplåsning.
Metod brukar ju va hängning.

MONGO kan du vara själv din lilla stackare.
Citera
2025-11-25, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Jag säger inget om att det kan vara han och han har tagit livet av sig. Som du skrev tidigare Islam gillar inte självmord, ganska många religioner gillar inte självmord, så kusinen kan dölja det med en normal bön för en avliden.

Varför ber de öppet Allah förlåta Eymen? För hans grova gängkriminalitet? Ber man alltid Allah förlåta avlidna, även nyfödda barn som dör?
Citera
2025-11-25, 17:19
Medlem
Gillar hur folk ska spekulera och skriva ”vad vet vi” som om ni vore nå poliser, låt allt och låt de hela till polisen ja alla vet att de är EM, alla dem som är med i gäng eller/och är med i gäng har sina anledningar eller what so ever, ingen här förutom närstående/utredare/offer kommer veta sanningen eller vad eller vilket som är sanningen. Men ni som sitter och killgissar/spekulerar tänk på att anhöriga har internet och är offer i de hela och oskyldiga. Varför plåga dem mer och låta dem få läsa allt skit än vad de redan plågas med att förlora en närstående. Fritidspoliser här på Flashback är helt otroliga ibland, EM kan säkert vart en otrolig människa utöver de kriminella med.
Citera
2025-11-25, 17:33
Medlem
Har ja fattat det rätt i inlägg här att EM va gäng kriminell som knullade en advokathustru som va ihop med en gängkriminell ur ett annat nätverk.. Detta låter för otroligt för att va sant..
Citera
2025-11-25, 17:38
Medlem
Citat:
Varför ber de öppet Allah förlåta Eymen? För hans grova gängkriminalitet? Ber man alltid Allah förlåta avlidna, även nyfödda barn som dör?

Vet inte. Jag vet bara att det är vanlig bön för avlidna personer. En Iman ska inte läsa bön över en som har tagit livet av sig. Privat så är det mer vanligt. Dock numera så läser vissa Imaner även över självmördare. Islam är inte så enhetligt.

Bönen kom från kusinen, så det är nog inte så konstigt att säger en bön.
Citera
2025-11-25, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejhallooooo
Gillar hur folk ska spekulera och skriva ”vad vet vi” som om ni vore nå poliser, låt allt och låt de hela till polisen ja alla vet att de är EM, alla dem som är med i gäng eller/och är med i gäng har sina anledningar eller what so ever, ingen här förutom närstående/utredare/offer kommer veta sanningen eller vad eller vilket som är sanningen. Men ni som sitter och killgissar/spekulerar tänk på att anhöriga har internet och är offer i de hela och oskyldiga. Varför plåga dem mer och låta dem få läsa allt skit än vad de redan plågas med att förlora en närstående. Fritidspoliser här på Flashback är helt otroliga ibland, EM kan säkert vart en otrolig människa utöver de kriminella med.

Varför skulle vi bry oss om den här personens anhöriga?
Brydde han sig om andras anhöriga?

"Another One Bites the Dust"
Citera
2025-11-25, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Har ja fattat det rätt i inlägg här att EM va gäng kriminell som knullade en advokathustru som va ihop med en gängkriminell ur ett annat nätverk.. Detta låter för otroligt för att va sant..

Eymens älskarinnas tillika advokats makes släktingar tillhör Gottsundanätverket. Det är sant.

Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejhallooooo

Kriminalvården har gått ut med att det är ett självmord på det tydligaste sätt som går. Jag har aldrig sett dem vara så rakt på sak tidigare. Det måste ha varit uppenbart direkt.

Buhu att muslimer omkring EM försöker få det till ett dödsfall i sömnen orsakat av covidvaccin, oupptäckt hjärtfel eller annat för att passa deras religion och manipulera imanen att be bön för EM.

Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Vet inte. Jag vet bara att det är vanlig bön för avlidna personer. En Iman ska inte läsa bön över en som har tagit livet av sig. Privat så är det mer vanligt. Dock numera så läser vissa Imaner även över självmördare. Islam är inte så enhetligt.

Bönen kom från kusinen, så det är nog inte så konstigt att säger en bön.

Det är ett nytt inlägg av en kvinna som skiver så.
Citera
2025-11-25, 18:01
Medlem
Citat:
Eymens älskarinnas tillika advokats makes släktingar tillhör Gottsundanätverket. Det är sant.

Kriminalvården har gått ut med att det är ett självmord på det tydligaste sätt som går. Jag har aldrig sett dem vara så rakt på sak tidigare. Det måste ha varit uppenbart direkt.

Buhu att muslimer omkring EM försöker få det till ett dödsfall i sömnen orsakat av covidvaccin, oupptäckt hjärtfel eller annat för att passa deras religion och manipulera imanen att be bön för EM.

Det är ett nytt inlägg av en kvinna som skiver så.

Det är väldigt vanligt i religösa länder, även kristna att man "fuskar" med dödsorsaken. Japan och Sydkorea är undantag. Det är nog forfarande vanligt i vissa delar av Europa. I japan har det gått fel åt andra hållet. Där döljer man ibland mord inom familjen och kallar det självmord - även officiellt.

Sverige var tidiga med att inte dölja självmord. Norge gjorde det troligen mycket längre.

Antal självmord har gått ner inom KV. Tidigare var det vanligare, men har en intagen eller vem som hellst annan verkligen bestämt sig att ta livet av sig så är väldigt svårt att förhindra.

PS Jag hade en bekant som studerade självmord. Det värsta landet var Sovjet unionen, där "fanns" det inga självmord. Det fanns bara i kapitalistiska länder.
Citera
2025-11-25, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Det är ju han som tar in alla droger på anstalten det förstår man ju.

Tur jag inte är fånge för jag hade inte velat vara där..
Inte konstigt att fångarna har samma tankar när de kommer ut igen..

Skulle inte förvåna mig ett dugg om så vore fallet med droger 🧨
Citera
2025-11-25, 18:31
Medlem
Hur länge skulle Aymen sitta? Någon som vet det?
Citera
2025-11-25, 18:35
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Han valde att inleda ett förhållande med Gottsundanätverksrelaterade mannens advokathustru så jag tolkar det som att Eymen gillade att leka med elden. Planerade han att förödmjuka Uppsalas gangsters genom att begära just henne som försvarare?

You can’t make this shit up. När kommer filmen?

https://bulletin.nu/uteslutna-advokatens-make-haktad-for-mordplaner-pa-alskaren

Bra iallafall om EM nu frivilligt lämnat gängkriminaliteten bakom sig. Såna livstilskriminella kan aldrig bli rena och samhällsnyttiga. Han hade fortsatt kosta oss enorma summor likt han gjort de senaste 20 åren. Kanske hans ungar också om några år.

Trist för barn men nu slipper den/de ständigt oroa sig för om pappa blir ihjälskjuten och ha en frånvarande, dålig förebild på Kumla.
Jag tror inte det är så hälsosamt starta konflikt med gotsunda nätverket, och jag tror det är efterspelet av det som gjorde han inte orkade mer, undrar tex varför han fick knall till kumla överhuvudtaget? Låg han på isol?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in