2025-11-25, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
vet du om han tog livet av sig?

Ha uppsala maffian efter sig i fängelset är nog inte roligt fö

Kumla har gått ut med det.

Du kan själv läsa alla sorgehälsningarna som ligger öppet. Islam förbjuder självmord. Vännerna krumbuktar sig nu. De vill att Allah ska acceptera just Eymen i paradiset. De skriver att Allah är så stor att han bör göra ett undantag.

Här är EMs profil. Hitta kusinen i avsnittet "Om EM"
Tiden för dödsfallet stämmer.

https://www.facebook.com/eymen.m*mlouk.3 (a)

Kusinen skriver må Allah förlåta honom och vara barmhärtig över hans själ.

Citat:
اللَّهُمَّ اغْفِرْ لَهُ ، وَارْفَعْ دَرَجَتَهُ فِي الْمَهْدِيِّينَ ، وَاخْلُفْهُ فِي عَقِبِهِ فِي الْغَابِرِينَ ، وَاغْفِرْ لَنَا وَلَهُ يَا رَبَّ الْعَالَمِينَ ، وَافْسَحْ لَهُ فِي قَبْرِهِ ، وَنَوِّرْ لَهُ فِيهِ
Allah Yarhmik Ya 5ouja
Senast redigerad av Angeliqa 2025-11-25 kl. 12:36.
Citera
2025-11-25, 12:28
Medlem
redbullosodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurksson
Skulle itne förvåna mig om det är Kriminalvårdens fel, latare och mer respeklösa människor får man leta efter. https://infoandopinion.wixsite.com/prison
Om man jämför med de som sitter på Kumla är de änglar. Inför dödsstraff och börja beta av idioterna. Tyvärr är inte blattarna från Rinkeby värst. Whitetrash slöddret och öst europeer är gräddan av moset. Mustalainen svenskarna har lärt upp våra nya invånare i Ronna. De är sverigedemokrater allihop och rasister av värsta sort. Det är de som styr i orten. Kurder, östeuropeer och wannabeeryssar dvs sds kärnväljare. Lasse 60 är en minoritet i partiet. Vanliga sd väljare är ärliga men afs slöddret begår brott hela tiden. Små feta somalier på tretton får en puffra och 100 000 kronor som släkten köper bil för. Lille achmed är det ingen som saknar, systrarna spottar ur sig ett fotbollslag om året.
Citera
2025-11-25, 12:37
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa

Du kan själv läsa alla sorgehälsningarna som ligger öppet. Jag tror att självmord är tabu hos dem?

vart har kumla gått ut med det?

jag har tyvärr inte aidsbook så kan ej see det där.
Citera
2025-11-25, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svartkrutsskalle
Min erfarenhet är att dubbelbeläggning mer handlar om klass 3 anstalter och för folk som har typ under 1 år.

På min tid dubbla inte på de tyngre anstalterna där folk hade längre tid eftersom det hade lett till problem. Kan ju ha ändrats de sista 15 år men tvekar...

Ungefär som jag förstått det också, även när de ska börja slussas ut i samhället så får de bo tillsammans...

Klass tre är som ett liknande halvvägshus som man ska återanpassa sig till samhället .
Detta gäller för de som ska slussas ut...

Tror inte att rattfylleri och drogfylla får fängelse idag utan de får fotboja istället, och lämnar prover stup i ett istället...
Citera
2025-11-25, 12:47
Bannlyst
Eymen Mamlouk från gävle dog i Kumla fängelse. Skriver chihablilja2 på insta
Citera
2025-11-25, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemlig9900
Eymen Mamlouk från gävle dog i Kumla fängelse. Skriver chihablilja2 på insta

Efter att ha läst i den här tråden. Glöm det där kontot nu.
Citera
2025-11-25, 13:13
Medlem
ThereGoesRabbits avatar
Är det således att betrakta som klarlagt vem det rör sig om? Såg också EM:s kusins inlägg och det stämmer ju såväl kring tid som för ålder på den avlidne.
Citera
2025-11-25, 13:32
Bannlyst
Kolla på svt angående Kumlas anstaltschef och uttalandet idag 😡

Är ju så jag höll på att smälla Av ordentligt 🥵

Bör man inte tala flytande svenska i en sådan position 😡
Citera
2025-11-25, 14:13
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostman666
Kolla på svt angående Kumlas anstaltschef och uttalandet idag 😡

Är ju så jag höll på att smälla Av ordentligt 🥵

Bör man inte tala flytande svenska i en sådan position 😡
Det är ju han som tar in alla droger på anstalten det förstår man ju.
Citera
2025-11-25, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa

Du kan själv läsa alla sorgehälsningarna som ligger öppet. Islam förbjuder självmord. Vännerna krumbuktar sig nu. De vill att Allah ska acceptera just Eymen i paradiset. De skriver att Allah är så stor att han bör göra ett undantag.

Det är en vanlig bön för en avliden.
Citera
2025-11-25, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Det är en vanlig bön för en avliden.

Ok.

Även om det inte är EM som begått självmord på Kumla så är det en nyhet att en ökänd gängledare är död. För de där personerna dödförklarar inte honom på skoj. Det är ett som är säkert.

Kan någon ta fram hans senaste dom? Jag såg att han har barn i en FUP. Använd personnummer därifrån då EM har skyddade personuppgifter.

https://www.scribd.com/document/716189959/Gavle-TR-B-2507-20-Aktbil-368
Citera
2025-11-25, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81

Ha uppsala maffian efter sig i fängelset är nog inte roligt fö

Han valde att inleda ett förhållande med Gottsundanätverksrelaterade mannens advokathustru så jag tolkar det som att Eymen gillade att leka med elden. Planerade han att förödmjuka Uppsalas gangsters genom att begära just henne som försvarare?

You can’t make this shit up. När kommer filmen?

https://bulletin.nu/uteslutna-advokatens-make-haktad-for-mordplaner-pa-alskaren

Bra iallafall om EM nu frivilligt lämnat gängkriminaliteten bakom sig. Såna livstilskriminella kan aldrig bli rena och samhällsnyttiga. Han hade fortsatt kosta oss enorma summor likt han gjort de senaste 20 åren. Kanske hans ungar också om några år.

Trist för barn men nu slipper den/de ständigt oroa sig för om pappa blir ihjälskjuten och ha en frånvarande, dålig förebild på Kumla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in