Mike Tyson var brutal, han hade släckt Jake innan 10 sekunder gått ens.
Vad var det Tyson sa om sina motståndare?
Alla har en plan...tills de får ett slag i nyllet.
Det stämmer, vi som vet, vi vet.
Om vi spolar tillbaka klockan tills då Mike Tyson var som bäst, skulle han då ha en chans mot dagens Jake Paul? Skulle det bli KO eller vinna på poäng? Personligen tror jag Jake skulle slakta Mike med sin roundhouse kick och rear naked choke och upper cuts.
Mike Tyson biter av Jake Pauls öra och knockar honom efter det!
TS har nog inte sett Tyson i hans prime. Jag är rätt säker på att PrimeTyson skulle göra frukost av vilken boxar som helst. För det var ju lite det han gjorde med sin klassiska höger krok följt av den där blixtsnabba uppercutten. Kungen av "rock 'em n' sock 'em".
Ja men visst! Du har helt rätt. Men Gen TikTok är inte med på tåget heehe