Citat:
Ursprungligen postat av
Dyngbaggen2
Om vi spolar tillbaka klockan tills då Mike Tyson var som bäst, skulle han då ha en chans mot dagens Jake Paul? Skulle det bli KO eller vinna på poäng? Personligen tror jag Jake skulle slakta Mike med sin roundhouse kick och rear naked choke och upper cuts.
Självklart hade Tyson gjort sylt av Paul. Det som skedde för något år sedan var ju att en man i sin absoluta toppålder mötte en 60-åring som rökt massa braj och tydligen hade någon grej med att han kände sig tvungen att bita i handsken.
Paul hade planerat det där länge och tränat under år. Mike hade typ degat i årtionden och bestämde sig för att komma i form relativt nära inpå.
Tyson gjorde ju absolut slarvsylt av alla världens bästa boxare rejält mycket större än Paul.