2025-11-20, 18:44
  #1
Medlem
Dyngbaggen2s avatar
Om vi spolar tillbaka klockan tills då Mike Tyson var som bäst, skulle han då ha en chans mot dagens Jake Paul? Skulle det bli KO eller vinna på poäng? Personligen tror jag Jake skulle slakta Mike med sin roundhouse kick och rear naked choke och upper cuts.
Citera
2025-11-20, 18:48
  #2
Avslutad
I sin prime skulle han däckat fjollan på 1 slag.. även idag om det inte hade varit uppgjort innan
Citera
2025-11-20, 18:51
  #3
Medlem
jackdaniels1098s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngbaggen2
Om vi spolar tillbaka klockan tills då Mike Tyson var som bäst, skulle han då ha en chans mot dagens Jake Paul? Skulle det bli KO eller vinna på poäng? Personligen tror jag Jake skulle slakta Mike med sin roundhouse kick och rear naked choke och upper cuts.

Lol! Retard.. Jake köper matcherna, och Tyson prime i boxning, vilket är bägges disciplin, skulle äta Jake till frukost, lunch och middag.

Att påstå annat är enbart fråga om ragebating eller dålig trollning.

Jake, hahahaa…
Citera
2025-11-20, 18:51
  #4
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Jake Paul hade såklart knockat Tyson på under 20 sekunder. Det är bara kolla hur han spöar stora fighters efter större fighters. Han tar dem alla!
Citera
2025-11-20, 19:02
  #5
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Jake Paul hade såklart knockat Tyson på under 20 sekunder. Det är bara kolla hur han spöar stora fighters efter större fighters. Han tar dem alla!
Och du är en av de inbicilla botar att spä på denna galna trådstart. Grattis! Kanske mer klick och mer av intäkter. Hoppas att lågorna finns kvar för dig när du ställs inför din övergång.
Citera
2025-11-20, 19:03
  #6
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackdaniels1098
Lol! Retard.. Jake köper matcherna, och Tyson prime i boxning, vilket är bägges disciplin, skulle äta Jake till frukost, lunch och middag.

Att påstå annat är enbart fråga om ragebating eller dålig trollning.

Jake, hahahaa…
TS har nog inte sett Tyson i hans prime. Jag är rätt säker på att PrimeTyson skulle göra frukost av vilken boxar som helst. För det var ju lite det han gjorde med sin klassiska höger krok följt av den där blixtsnabba uppercutten. Kungen av "rock 'em n' sock 'em".
Citera
2025-11-20, 19:40
  #7
Medlem
Bassplays avatar
Jake Paul hade inte ens vågat gå upp mot prime-Tyson.

Vilket skämt. Hade han vågat så hade blivit knockout första sekunderna.
Citera
2025-11-20, 19:40
  #8
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deesantdeesant
Och du är en av de inbicilla botar att spä på denna galna trådstart. Grattis! Kanske mer klick och mer av intäkter. Hoppas att lågorna finns kvar för dig när du ställs inför din övergång.
Oj det vart hårt straff för några bokstäver på ett forum…
Citera
2025-11-20, 20:38
  #9
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngbaggen2
Om vi spolar tillbaka klockan tills då Mike Tyson var som bäst, skulle han då ha en chans mot dagens Jake Paul? Skulle det bli KO eller vinna på poäng? Personligen tror jag Jake skulle slakta Mike med sin roundhouse kick och rear naked choke och upper cuts.

Självklart hade Tyson gjort sylt av Paul. Det som skedde för något år sedan var ju att en man i sin absoluta toppålder mötte en 60-åring som rökt massa braj och tydligen hade någon grej med att han kände sig tvungen att bita i handsken.
Paul hade planerat det där länge och tränat under år. Mike hade typ degat i årtionden och bestämde sig för att komma i form relativt nära inpå.

Tyson gjorde ju absolut slarvsylt av alla världens bästa boxare rejält mycket större än Paul.
__________________
Senast redigerad av UppmarksamhetsHora 2025-11-20 kl. 20:41.
Citera
2025-11-20, 20:43
  #10
Medlem
Jag som är gammal nog att ha sett Tyson när han var i sitt esse hade satt min peng på honom. När det begav sig så var Tyson ett absolut monster.
Citera
2025-11-20, 20:45
  #11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av deesantdeesant
Och du är en av de inbicilla botar att spä på denna galna trådstart. Grattis! Kanske mer klick och mer av intäkter. Hoppas att lågorna finns kvar för dig när du ställs inför din övergång.

Jake Paul want to fight Canelo, I mean it be a fucking 30 sec payday for Canelo.

DeesantdeesantTyson skrev på en NDA (Non-Disclosure Agreement) för att inte spilla hur rigged den matchen var.
https://www.youtube.com/shorts/ZooVWKaigKI
__________________
Senast redigerad av Avalionn 2025-11-20 kl. 20:59.
Citera
2025-11-20, 21:09
  #12
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Jake Paul hade inte ens vågat gå upp mot prime-Tyson.

Vilket skämt. Hade han vågat så hade blivit knockout första sekunderna.
Prime Tyson är iofs duktigt skräckinjagande. Helt jävla crazy. Ett mänskligt vapen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in