Citat:
Ursprungligen postat av
KamerunHunter
Visa mig ett enda europeiskt land som fullständigt saknar mängdrabatt. När du insett att det inte finns kan du fundera på varför.
Tråkigt att ni idioter ska vara så envisa med att bevisa att ni är just idioter. Det går väl i hand med vad ni själva också samtidigt påstår att ni är och er insatthet. Totalt hjärndöda fruktlösa konversationer, pratar hellre med en get.
Läs artikeln nedan:
https://omni.se/man-tros-ha-valdtagit-sin-styvdotter-over-240-ganger/a/JOWBLX
Ur atikeln:
"En svensk man känd från ett realityprogram på tv står åtalad för över 240 våldtäkter mot sin styvdotter, rapporterar Expressen. Övergreppen ska ha pågått under fyra år från det att flickan var tolv år gammal.
– Det hände frekvent. Varje vecka, har flickan berättat i förhör.
En del av bevisningen mot mannen är ett telefonsamtal med flickan där han ger sin bild av det som skett, och som hon spelade in utan att han visste om det.
”Då var du ett barn men i mina jävla ögon var du en vacker ung dam som var beroende av mig. Du hade någonting som jag ville ha”, säger han bland annat.
Åklagaren säger att han kommer att yrka på ett långt fängelsestraff, minst tio år.
Mannen nekar till brott."
Vill du själv ta dig en "funderare" kring straffet minst tio år för 240 barnvåldtäkter?
Det finns en mycket god chans att kumulationsprincipen kommer tillbaka. (I någon form.) Speciellt när regeringen och S försöker tävla om vem som är hårdast gällande brottsligheten. Finns goda chanser till att både SD, M och KD vill ha tillbaka kumulationsprincipen i någon grad med tanke på de artiklar som uppdagas. Inser du inte detta så är du nog både blind o dum.
Att man får tillbaka kumulationsprincipen är det nog väldigt många SDare som vill, bland annat jag själv. Det är helt rätt så de allra sjuka grövsta brottslingarna får långa straff. För att förklara ytterligare då, om ett partis väljare vill något så finns det stor chans att partiet också kommer börja driva den politiken för att vinna ytterligare popularitet och lojalitet hos sina väljare.
Steget därefter att SD då förklarar för M och KD att kumulationsprincipen är nödvändig för att vinna legitimitet i trygghetsfrågor samt att straffa de värsta brottslingarna med ett straff som offret kan känna sig nöjd med är då inte så orealistiskt.
God jul på dig horunge!