Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2025-11-28, 02:21
Medlem
Riddargrevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Du har helt rätt, men jag tror att det är svårt att nå den insikten när man är ung. Själv är jag excentrisk på vissa sätt och får helt enkelt acceptera att jag inte alltid kan vara öppen med mina åsikter och mitt privatliv. I slutändan måste man trots allt vara praktisk och se till att livet går ihop.
Instämmer, det där sker nog gradialt och vips tror man att man är genuin. Starkt du delade, strongt att du ändrade dig! Själv var jag inte heller någon söndagsskolegosse, även om det reder ut sig är man ett hopkok av anfäders och miljös närvaro-frånvaro. Att vara sportfåne, rasist, raggare, satanist, inflencer, fylleist starchild eller annat blir ett sätt att tillhöra något.

Barn är små mirakel även om de flesta är "misstag", tyvärr är det som med husdjur många skaffar utan att veta hur man ska vägleda för att de ska bli glada trygga individer som är närmast sig själv och inte andras önskningar. Om fler kände sig själva på djupet kanske världen se annourlunda ut men har man tur får man en bra partner på köpet med sin lilla olycka
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in