Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2025-11-19, 11:34
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddargreven
Förlåt TS inte för att vara sådan men lite red flag på dina tidigare skriverier, antar och hoppas att du har bättre syn på djur än folk. Är du en hyvens kille råder det tuffa tider för många djurparker, de kan behöva volentärer. Annars kan man hjälpa djur dagligen utan att möta dem genom att plocka skräp, vet inte hur många djur som skadas för att folk är lata. Vill du jobba utomlands behövs personer som motar bort tjuvjägare, nuförtiden är det mer lejon i fångenskap än i det fria :/

Fast det med tjuvjägare, det är väl militären som jagar bort dom?
Ja jag är bra mot djur, har faktiskt aldrig skräpat ner i naturen och ser jag plast och så brukar jag ofta ta med det till närmsta soptunna, förutom om det är mitt i stan typ.
Brukar se förjävligt ut iband efter de thailändska bärplockarna, dom bara lämnar allt skräp där dom ätit lunch ute i skogen, sånt har jag tagit reda på flera gånger.
Citera
2025-11-19, 12:01
Medlem
a-mortals avatar
Jag matar fåglarna så de kan flyga runt och bajsa på folk inne i stan.
För varje träff så får fåglarna en valfri bakelse, frukt eller köttbulle.
Det är hårt arbete men det lönar sig väl när man ser alla med bajs i håret och på kläder.
Pengarna bara växer när pengarna är placerade i kemtvättsbolagen.
Citera
2025-11-19, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Som tidigare nämnt nästan, dra till Afrika och bli voltnär på något ställe där man får vara med djur. Lejon, heynor och annat häftigt.

Jo men kom i håg att volontärjobb i Afrika kostar pengar. Med eller utan djur.

Flyg till landet.
Boende och mat.

Inget gratis oavsett om du arbetar på barnhem eller med djur och viltvård.

3 månader kostar 65.000 kr + flygbiljetten
Citera
2025-11-19, 16:33
Medlem
Assistent på en fågelstation kräver väl oftast lite kunskaper men det kanske du har?

Dra på nåt barnhem i Afrika kanske? Då får du knulla barn också som du verkar gilla
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in