Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-12-10, 20:23
Medlem
Ukko-Kokkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotamunkar
JA Luka och Austin är superbra tillsammans. Men jag tror inte denna par leder direkt till någon Championship.

Det ryktas, som vanligt, att Giannis Antetokounmpo (*) är på väg att byta till en "vinnare".

Tror du att Giannis istället för AD ger bättre vinnarodds för Lakers?

(*)
Samt Alex Antetokounmpo och Thanasis Antetokounmpo...

Apropå NBA-släkter...

Skrattade gott när jag fattade:

https://www.reddit.com/r/nbacirclejerk/comments/1pi0z8g/cant_believe_all_these_guys_are_about_to_retire/

Citat:
Can't believe all these guys are about to retire, where did the time go?

Kanske något för dig och er andra också?:

Citat:
Ursprungligen postat av Sotamunkar
Tror Bronny kommer lämna Lakers men att modet att kicka han finns inte i klubben när Lebron är den han är.
Citera
Igår, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ukko-Kokko
Det ryktas, som vanligt, att Giannis Antetokounmpo (*) är på väg att byta till en "vinnare".

Ja verkligen Giannis är påväg att bytas ut och han är ju numera mycket aktiv på insta. Men idag för två timmar seda kom The Breaking News från @TheNBACentel
"The Milwaukee Bucks are trading Giannis Antetokounmpo to the San Antonio Spurs". Tror Lakers prioterar att vara mer aktuella vid nästa års Draft än att köpa eller byta spelare så som Giannis. Jag tror att Giannis är exakt vad San Antonio Spurs behöver för en Championship..
Senast redigerad av Sotamunkar Igår kl. 00:48.
Citera
Igår, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ukko-Kokko

(*)
Samt Alex Antetokounmpo och Thanasis Antetokounmpo...

Apropå NBA-släkter...

Skrattade gott när jag fattade:

https://www.reddit.com/r/nbacirclejerk/comments/1pi0z8g/cant_believe_all_these_guys_are_about_to_retire/

Kanske något för dig och er andra också?:
Alex Antetokounmpo har jag extremt dålig koll på men jag tror att när hans bror Giannis lämnar behöver han visa mer vad han går för. Nu lever han mest på sin brors meriter
Citera
Igår, 13:13
Medlem
KickAss-1337s avatar
Tyvärr vinner nog OKC rätt enkelt i år igen, tyvärr...mitt kära Heat är berg- och dalbana som vanligt så ingen riktig chans där. Underhållande dock! Vackrast är såklart om Nuggets vinner igen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in