Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-09-07, 08:45
Medlem
riZLa_87s avatar
kombos

Benzo+alkohol e väll det ultimata om du ska blanda nått med alkohol. Stilnoct+alkohol eller imovane+alkohol funkar oxå men personligen tycker jag att man blir för skev i skallen då.
Citera
2006-09-07, 12:48
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldpåken
Alvedon och alkohol kan leda till leverkollaps och död redan efter ett ganska måttligt intag av 3-4 Alvedon.

En rad av opiatmedel med kodein osv och alkohol leder som någon av användarna här sa till andningsdepression liknande den som sker vid överdos av heroin.
Att blanda mediciner och alkohol är inte bra. Det har jag fått erfara genom alla begravningar av vänner jag gått på. Bara sorgligt och ledsamt när en mamma står och begråter sin just avlidne son eller dotter...Eller?

Usch så du menar att jag teoretiskt sett bör ha varit död i ca. 3 veckor nu?
Käkade en hel karta med citodon samtidigt som jag drack alkohol och rökte prima weed..
Citera
2006-09-07, 13:19
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
Usch så du menar att jag teoretiskt sett bör ha varit död i ca. 3 veckor nu?
Käkade en hel karta med citodon samtidigt som jag drack alkohol och rökte prima weed..

Din lever mår ivartfall inte så bra kan jag tänka mig. Ta det lugnt med paracetamol+alkohol! Bättre med ibuprofen eller acetylsalicylsyra isåfall, tänkte mest på att det finns bla Ardinex (ibuprofen+kodein tabs) och Kodimagnyl i danmark (Acetylsalicylsyra+kodein).

Gör CWE på dina tabletter är bästa helt enkelt, och tänk på att stora doser kodein tillsammans med alkohol kan orsaka svår andningsdepression om du inte har opiattolerans.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in