Jag går i tankarna att klicka hem några prylar för BDSM lek och undrar om det är värt det? Använder ni några leksaker till BDSM lekar eller kör ni helt på era fantasier?
BDSM är helt klart en ”materialsport” så (nästan?) alla har en arsenal med olika saker. Från möbler/inredning till kläder och saker. Har man dessutom investerat bra med pengar och hittat sina favoriter så byter man inte gärna ut det utan använder det ofta med nästa partner också.
Tycker absolut du ska klicka hem ett kit, det är en bra start. Jag skulle rekommendera dubbelkolla och investera i ett som kanske inte är det absolut billigaste (behöver heller inte vara det dyraste) så det är lite mer hållbara saker. Vore ju tråkigt om piskan går av eller hakarna kärvar mitt i.. (jag gjorde misstaget att köpa saker som var skit, så jag har fått köpa om saker igen och har nu dubbel uppsättning av saker i onödan..)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!