2025-11-15, 16:01
Medlem
Håller på att kolla på MindGap med Agneta Sjödin på ViaPlay med ett öppet sinne. Vet inte vad jag ska tro...

Någon som sett den eller tittar just nu?

(Ny serie: MindGap med Agneta Sjödin ViaPlay 10 avsnitt)
Citera
2025-11-15, 16:21
Medlem
Har inte sett att den finns, men jag blev nyfiken och ska kolla första avsnittet.

För övrigt är det ju TV-branschens mest väntade casting; Agneta Sjödin ser väl hjärtan överallt och ser det som ett övernaturligt tecken av något slag?
Citera
2025-11-15, 16:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BelleStarr
Håller på att kolla på MindGap med Agneta Sjödin på ViaPlay med ett öppet sinne. Vet inte vad jag ska tro...

Är det svårt att beskriva vad SKITEN handlar om?
Citera
2025-11-15, 16:24
Medlem
proconsuls avatar
Serien är ok tycker jag. Den bygger ju på intervjuer med ögonvittnen, inga direkta bevis, om det är det man är ute efter.
Citera
2025-11-15, 16:31
Avstängd
ZebranJannes avatar
Är det "övernaturligt" och liknande Det Okända med Caroline Giertz och hennes bedragare till medium?
Citera
2025-11-15, 16:43
Avslutad
Oj vilket sammanträffande att det kommer fler och fler dokumentärer om samma sak, på olika språk.
Här är det folkkära Agneta Sjödin som fått i uppgift att öppna sinnet hos svenska folket.

Den som inte förstår att det är en planerad push vi ser från högre makter, sover.
Återstår att se om vi är på väg mot en riktigt disclosure eller en total coverup för något annat. Men något är på G.
Citera
2025-11-15, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Är det svårt att beskriva vad SKITEN handlar om?

Det är en serie där man kollar närmre på om det möjligen finns utomjordiskt liv. Man får se utdrag ur "De orangea pärmarna" (Sveriges Arkiv X) bland annat. Höra fika egna vittnesmål, bilder, filmer etc)

Länk till adtonblaskan om serien:
https://www.aftonbladet.se/a/kwA8Vj?utm_source=androidapp&utm_medium=share

Du kan få en trailer till första avsnittet här:
https://youtu.be/nu7FtINBnyA?si=bA1tvC0DXH7gwr3R
Citera
2025-11-15, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZebranJanne
Är det "övernaturligt" och liknande Det Okända med Caroline Giertz och hennes bedragare till medium?

Mer faktabaserad skulle jag säga.
Citera
2025-11-15, 16:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vetingeteller
Oj vilket sammanträffande att det kommer fler och fler dokumentärer om samma sak, på olika språk.
Här är det folkkära Agneta Sjödin som fått i uppgift att öppna sinnet hos svenska folket.

Den som inte förstår att det är en planerad push vi ser från högre makter, sover.
Återstår att se om vi är på väg mot en riktigt disclosure eller en total coverup för något annat. Men något är på G.
Är det project bluebeam du tänker på?
Citera
2025-11-15, 16:57
Avstängd
ZebranJannes avatar
Citat:
Mer faktabaserad skulle jag säga.

Okej, låter ju vettigare. Man får ge ett program en chans då.
Citera
2025-11-15, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetingeteller

Eller hur. Är själv inte kompis med slumpen.
Citera
2025-11-17, 20:42
Medlem
Citat:

Riktigt intressant jag hade marathon av avsnitt i helgen… tycker avsnittet med crop circles var bäst .. kusligt med de där ”meddelandet” som blev besvarat på ett fält i England som ingen kan förklara.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in