• 2
  • 3
2025-11-15, 14:19
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Det är Israel som ser till att de ger sig av så de skall kunna få sitt Större Israel, men vår israelkramande regering är säkert beredd att hjälpa dem bli av med sin oönskade befolkning.
De tre filialerna till det högerradikala Sionistiska rasistiska Likud i Sveriges Riksdag dvs. M KD och SD hjälper med glädje till att avfolka det område som Sionisterna kallar Eretz Israel dvs allt från Turkiet till Egypten.
Målet är ett "rasrent" område befolkat endast av de utvalda.
153 Palestinier mindre är ytterligare ett steg på vägen som Sverige hjälper till med.
2025-11-15, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruktfabrik
Jag ser faktiskt inte kopplingen mellan ett plan som landade i Sydafrika till att vi kommer bli föremål för nattliga räder och halshuggningar. Jag är väl bara en indoktrinerad sojacuck eller dylikt.

Dessutom hade vi inte ens fått veta, eftersom dom av myndigheter räknas som svenskar såfort dom kommit in i svenska luftrum. Så media hade bara rapporterat att ett flygplan med svenskar inte kunde gå av, hade nån påpekat dom var palestinier hade som blivit av med job och vänner.
2025-11-15, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OGfog
Dessutom hade vi inte ens fått veta, eftersom dom av myndigheter räknas som svenskar såfort dom kommit in i svenska luftrum. Så media hade bara rapporterat att ett flygplan med svenskar inte kunde gå av, hade nån påpekat dom var palestinier hade som blivit av med job och vänner.

Jag glömde när media rapporterade om ensamkommande svenskar under 2015, my bad.
2025-11-15, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OGfog
Nu flyger det in Hamas:are

”Mystiskt” plan med 153 ombord landade oväntat
Alla hade pass, men de visade inte var de hade kommit från. Ingen visste att de skulle komma
Plötsligt stod ett plan med 153 palestinier ombord
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...erm=challenger

Glöm ej hur våra stackars flyktingar firade Hamas attacker 8 okt 2023
https://doku.nu/2023/10/08/palestins...na-mot-israel/

glöm inte heller att Palestinierna efter vapenvilan sa att de inte kunde ta avstånd från Hamas för Hamas är deras bröder och vänner och grannar
hittar inte artikeln nu

Tack Israel,
Ni har bombat sönder deras hem och stulit deras land, därför flyr de som råttor från palestina, likt ett sjunkande skepp.
Inte överraskad alls faktiskt.
2025-11-15, 14:23
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Var det för jobbigt att läsa första stycket i artikeln?

Jag läste slarvigt. Då TS artikel var i Aftonbladet trodde jag att det handlade om en svenska flygplats
2025-11-15, 14:24
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oz007
Tack Israel,
Ni har bombat sönder deras hem och stulit deras land, därför flyr de som råttor från palestina, likt ett sjunkande skepp.
Inte överraskad alls faktiskt.

Vet vi att de kom från Gaza?
2025-11-15, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruktfabrik
Jag glömde när media rapporterade om ensamkommande svenskar under 2015, my bad.

ingen fara.

Men Ribbenvik (läs tidgare inlägg) kan nog hoppa in och jobba en vecka, och ändra i lagarna att alla från Gaza/Palestina automatiskt ska få uppehållstillstånd.
Har det hänt förr kan det hända igen.
Folk från Iran och usa strämmade in och sa ordet "syrier" som inte fick ifrågasattas, inte heller ålder
Helt makalöst.
Syrier som bott i iran i två generationer fick svensk medborgarskap bara för att dom var från syrien, ävne folk som redan landat i USA kom hit och sa "syrier" för att fixa tänderna för 50:- per behandlign, senåka hem igen
Att vi svenskar fick bevittna detta dårhus hur våra skattepengar kastades bort på ofta otrevliga människor, sen se följderna är ju renda tortyen.

https://www.svd.se/a/78e5d718-fc12-3...anna-i-sverige
Senast redigerad av OGfog 2025-11-15 kl. 14:28.
2025-11-15, 14:41
Moderator
Ancistruss avatar
Rubriken ändrad:

Nu flyger det in palestinier och Hamas-släktingar, är ni glada? ---> Plan med palestinier landar i Sydafrika, visste ej var de var

/Mod
2025-11-15, 14:51
Moderator
Ancistruss avatar
Tråd finns redan: (FB) Sydafrika vägrade släppa in palestinier i Gaza i 12 timmar

Vi fortsätter i den tråden och låser denna.

/Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in