• 7
  • 8
2025-11-13, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Hade alla total hjärnblödning 2003 eller vad?
"Mössan"?

"Wow! Jag fick en MÖSSA i julkapp! Vilken jävla grej! En tyg-grej som man har på huvet, så fryser man inte lika mycket, och så slipper man ha snö i håret! Varför har INGEN tänkt på det här tidigare?"

Eller 1993 och 2024, doft/parfym fick vara med 2 ggr.

Lägger bud nu att årets julklapp 2026 blir överlevnadskitt.
Citera
2025-11-13, 19:46
Medlem
Vuxenleksak?

En Legodildo man bygger själv?

Small, Medium eller Large.

Med Technic motorsetpaket 8293 med strömbrytare och batterilåda.

(Large är tillfälligt slut i lager)
Citera
2025-11-13, 20:04
Medlem
Jag köpte en modell av en lastbil en gång som jag tyckte var ganska fin, sen har jag köpt antika tennsoldater. Men det är väl något man tröttnar på rätt fort men jag ställde allt upp mitt kompani åtminstone en gång.

Köper jag en "vuxenleksak" så är det nog isåfall något verktyg jag kanske inte behöver så ofta eller en gammal traktor eller dyl. Köper sällan något bara för att det är roligt att ha
Citera
2025-11-13, 20:27
Medlem
SwizzerNöts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Då tillhör du tydligen inte den stadigt växande grupp av vuxna, som kostar på sig ett exklusivt LEGo-set, lite då och då. Den kundgrupp som växer mest hos LEGO

Det blir tyvärr för dyrt att köpa en större lägenhet för att få plats med LEGO. Eller brukar ni kasta era exklusiva LEGO-set när ni byggt dem?
Citera
2025-11-13, 20:48
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Alla kvinnor har väl en Duplodildo i sin leksakslåda.
Citera
2025-11-13, 21:00
Medlem
HRTs avatar
Det är ju så gulligt när tjejer köper leksaker från mini penisar till drakdildos..
Men när en man köper en avancerad sexdocka pro 5000, delux med sugeffekt i alla 3 hålen, vibrerande turbo speed på musen då är det jävligt äckligt...förklara det?
Citera
2025-11-13, 22:24
Medlem
Kaffemedaffes avatar
"Vuxenleksaker" och så menar man Eifelltornet av LEGO.

Jag kan se PR-miffot som sitter, bajsnödig, och fnissar över sin egen förträfflighet.
Citera
2025-11-13, 22:46
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioaktivPotatis
Det tycker jag absolut!
Vad har du för maskin förresten?

PrintNC 1250x1250 arbetsyta.

Sen har jag en även en mellanstor bänkfräs som jag konverterat till CNC. Där jag har mest behov av karbid egentligen.

Ska vi hårdra det har jag även en mindre cncfräs för att fräsa kretskort, kinamaskin med uppgraderar styrkort för att klara surface mapping.

Har även en laser mindre laser för märkning och skärning i trä och akryl. Hembyggd såklart 500x500 arbetsutrymme. och en Voron 2.4 3D-printer .

Gillar att bygga saker. Jobbar med automation och maskinkonstruktion. Så det kommer väl lite därifrån.

Behövs det mer är det sällan problem att få hjälp på jobbet
Senast redigerad av Newkie 2025-11-13 kl. 22:49.
Citera
2025-11-13, 23:36
Medlem
Först tog jag upp läsandet och då blev det cringe att läsa. Något begrepp "performative male" som någon hittade på och blev viralt.
Sedan blev jag inspirerad av en polare och började köpa på mig Lego för att koppla av med ihop med en podcast, och nu blir jag bashad för det också (https://www.gp.se/kultur/sexleksaker...0-2fda8d61935d).
Får väl ta och skaffa Netflix igen och ödsla min tid på det istället för att slippa bli påhoppad hela jävla tiden för mina intressen
Citera
Igår, 00:08
Moderator
Maviels avatar
Lagt till att det handlar om i år som det gäller.

/Moderator
Citera
Igår, 07:25
Medlem
Alskart! Vibrerande saker kanske är lite pinsamt att få av mormor, men byggsatser mm. Kul 🤩
Citera
Igår, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Det är ju så gulligt när tjejer köper leksaker från mini penisar till drakdildos..
Men när en man köper en avancerad sexdocka pro 5000, delux med sugeffekt i alla 3 hålen, vibrerande turbo speed på musen då är det jävligt äckligt...förklara det?
Är det någon tjej som har sagt det?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in