2025-11-12, 23:35
Medlem
Dom flesta svenska kvinnor idag är släta och ser ut som dom gjorde i tidiga mellanstadiet.
Andra varianter är att ha en annan landningsbana, att ha en annan liten halvbuske, att ha en stor orörd vildbuske eller att gå steget längre. Exempelvis att ha en form, ett mönster en symbol som fitthåret är klippt utefter. Ex då ett hjärta ellet stjärna som kanske är det vanligaste.

Hur är kvinnor beroende på vilken fittfrisyr dom har? Kan man se skillnader i beteende, sätt att vara m.m. beroende på fittfrilla?

Vad säger den svenska kvinnans frilla om henne som person?
Senast redigerad av Pundedu 2025-11-12 kl. 23:42.
Citera
2025-11-13, 00:46
Avstängd
Negercps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Hur är kvinnor beroende på vilken fittfrisyr dom har? Kan man se skillnader i beteende, sätt att vara m.m. beroende på fittfrilla?
Enligt min erfarenhet är de med rakad fitta dom som har störst aptit på sex.
Sen ibland hittar man en akademisk tvåbarnsmamma med en liten fint ansad triangel. Det är ofta tvåbarnsmamman som gillar att dricka några glas vin på någon finare restaurang och sen avsluta kvällen med sex. Oftast missionär ställningen som gäller. Att dricka alkohol på vardagar är ett stort nej nej, till skillnad från de med rakad fitta.
Någon hippieaktig brud från Chile har man hittat med en rejäl buske, inget att klaga på när det kom till sexdriften där. Men jag har inte någon större erfarenhet av rejäla buskar om jag ska vara ärlig.
Citera
2025-11-13, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negercp
Enligt min erfarenhet är de med rakad fitta dom som har störst aptit på sex.
Sen ibland hittar man en akademisk tvåbarnsmamma med en liten fint ansad triangel. Det är ofta tvåbarnsmamman som gillar att dricka några glas vin på någon finare restaurang och sen avsluta kvällen med sex. Oftast missionär ställningen som gäller. Att dricka alkohol på vardagar är ett stort nej nej, till skillnad från de med rakad fitta.
Någon hippieaktig brud från Chile har man hittat med en rejäl buske, inget att klaga på när det kom till sexdriften där. Men jag har inte någon större erfarenhet av rejäla buskar om jag ska vara ärlig.

Kan det vara så enkelt att de med rakad eller kraftigt ansad behåring som du stött på, lider av psykiska problem och inte kan leva i ett förhållande?

De kvinnor som inte ansar speciellt mycket lever kanske i monogama förhållanden som varar hela livet eller under väldigt lång tid och därför aldrig är ute på marknaden.

Tror det blir svårt att bygga någon slags statistik på det här när urvalet inte är slumpmässigt.
Citera
2025-11-13, 11:01
Avstängd
Negercps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
De kvinnor som inte ansar speciellt mycket lever kanske i monogama förhållanden som varar hela livet eller under väldigt lång tid och därför aldrig är ute på marknaden.
Det vet jag inget om, jag har faktiskt inget minne av att jag har satt på någon som inte ansar speciellt mycket. Vid sidan av den där sydamerikanskan med en mindre cypress buske där nere.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in