• 1
  • 2
Igår, 01:53
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Det är VÄLDIGT hetero. Här jagar vi efter världens största utlösning och mannen bakom sprutet. Istället för att hålla på och klaga kan du väl bidra istället? Har du några enorma ejakuleringar att komma med?

Jag klagade inte det minsta, enbart en observation. Jag kommer inte att leta spermasprut men önskar er all lycka i projektet
Citera
Igår, 02:15
Medlem
gotets avatar
Tänkte fylla på med lite mer information om den här sprutaren: https://www.flashback.org/leave.php?...t_ejaculations

Klippet är väldigt gammalt och har cirkulerat på internet i årtionden. Jag kommer ihåg att jag såg en diskussion om den här sprutaren på ett porrforum. De försökte förgäves lista ut vem den här mannen med det monstruösa sprutet var. Och hitta fler klipp där han ejakulerade. Många bad och önskade att den här mystiska supersprutaren skulle finna vägen till ett kontrakt med en porrstudio. Jag kommer ihåg att en person påstod att han kände snubben men få trodde honom. Jag har aldrig kunnat fastställa någon identitet på den här mirakulösa mannen eller hittat klipp med fler sprut men… jag tror att han kan vara begåvad med den största satsen i världshistorien. Vi pratar om decilitervis med sädesvätska per rep och han slungar ut ca 7-8 rep per sprut. Vem är/var den här underejakuleraren? Och ännu viktigare, finns det mer?
Citera
Igår, 04:02
Medlem
gotets avatar
Får se om vi hittar fler sprut som maratonrunkare producerat. Då de runkar många timmar i streck utan att komma och bygger upp både volym och tryck borde dessa män kunna frambringa några av världens största utlösningar. Problemet är att det inte är så många som verkar filma och publicera dessa urladdningar. Maratonrunkarna verkar arbeta i det fördolda för det mesta och det är synd. Men det finns de som bjuder på dessa saliga fontäner och de skall undersökas närmare. En maratonrunkare kan ha laddat av världens största sprut.
Citera
Igår, 19:29
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Det här är def inte den största kuken, däremot en enorm jävla pung.
Jag undrar om han har injicerat något i testiklarna. Skitful kuk men visst, det ser rätt skönt ut.

https://www.xvideos.com/video.mbvtol...t_ejaculations
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in