Citat:
Ursprungligen postat av
MagnusOpus
Tja, jag anser mig vara eran värsta mardröm. Är 29 och fyller 30 i början på maj 2026, bor hemma hos morsan. Betalar hyran. Har bestämt mig för ca 5 år sen att om de inte ljusnar så klipper jag med denna dimension.
De finns mycket att gräva upp, då jag är en massiv flopp. Har misslyckats med allt. Minns när jag förlorade barndomsvännerna för dom bestämde sig för att nuppa med flickvännen. Ja jag tog ju tillbaks henne för att jag gick igenom massor och fick förmig att hennes psykopatiska manipulation var förståelse. De var ju roligt för dom säkerligen! Alla tjejer lämnade mig för nån annan nu när jag tänker efter.. sån jävla looser. Har blivit kallad incel ett antal ggr, även slagen för jag tydligen var nazist. Minns när jag blev avstängd från skolan på dom grunderna! Är alldelles för korkad för ideologier men dom lärarna förstörde hela min miserabla skolgång, gick ut med alla ig:n! Är en misslyckad musiker också. Fick ett tungt jävla jobb för några månader sen men sa upp mig då jag anser inte att de var värt de då jag bestämt mig i stort sett att självmord är en rimlig väg, och dedär jobbet var tamejfan slaveri för 140 spänn timmen.. Minns när min syster sa att jag borde hänga mig! Pappa brukade säga att jag är ett socfall, anser att han var korrekt då jag tycks ha lågt iq. De kan man höra i min musik bl.a.
Grundpelarna i min bakgrund är väl förnedring. Får inge friktion i hemstaden för de har man sett till, jag är ju "den äckligaste man vet" av nån anledning. Men dom flesta här har "orten" programmeringen.
Har försökt ingått i sociala sammanhang men man brukar tycka jag är knäpp, autistisk osv så de slutar oftast med att jag bara försvinner. Jag har inte nån jävla autism!
Manliga vänner slutar oftast i nån slags maktkamp även fast de börjar bra, jag ska då såklart vara underlägsen. Tjejer brukar bete sig som kändisar.
Finns såklart otroligt mycket mer, anser mig vara "loosh farmad" kort sagt. Min fråga, hur pallar ni med skiten?
Du har en victim mentality, och det är i och för sig inte fel att ha, men det är självdestruktivt. Jag kan bara visa dig dörren, du måste själv gå in genom den.
A) Ta bort ALLA självmordstankar och pronto. Du är en fantastisk kille.
B) Börja träna, behöver inte vara mycket. Men det skall vara minst 20 minuter springande 2x i veckan (gratis) och först lite hantelrörelser /armhävningar 2x i veckan (gratis) och med tiden gym (kostar).
C) Du måste sikta in dig på att flytta. Bo hos mamsen är illa, och det skaver på självkänslan. I synnerhet om du inte trivs med livet, bör du absolut inte stanna kvar där i den miljön.
Just nu är ekonomin i samhället extremt dålig, men du måste göra ett försök tycker jag. Som sagt jag kan bara visa dig dörren.