• 1
  • 2
2025-11-08, 07:55
Medlem
Det är väl i Joe Rogan senaste show med Musk som han insinuerar att den skall kunna flyga och vara mer avancerad än alla James Bond bilar combined.

Den skall tydligen enligt samma intervju presenteras redan i år!
Senast redigerad av Sjelvklart 2025-11-08 kl. 07:57.
Citera
2025-11-08, 10:37
Medlem
när det gäller elon musk vaporvare kungen så kommer den när den står där fysiskt hos folk...var väll 2020 den skulle komma först har jag för mig och förra året eller var det i år skulle folk vara på mars, hyperloop borde varit en realitet för länge sedan, full self driving skulle väll varit ute 2017, robotaxis, "poddarna" som transport medel...ja listan kan göra lång på hans påståenden men mycket han säger rinner ut i sanden eller blir aldrig av, men han gör riktigt snygga datorgenererade filmer som folk faller för som furor av någon anledning.

Denna bil lär inte bli annorlunda, vi får se den när den kommer, det lär inte bli 2027 det kan jag säga med säkerhet, han brukar skjuta upp saker 4-5 gånger man får nog räkna med tidigast 2035-2040 om deras ekonomi står sig.

Risken för det är nog låg då han nu ska ta ut 8400 miljarder kronor, hur någon kan vara värd så mycket pengar är sjukt på väldigt många nivåer, speciellt efter alla hans kontroverser och brutna löften.
Citera
2025-11-08, 12:41
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Enligt Elon Musks senaste uttalande ska bilen preliminärt komma i produktion 1-1,5 år efter att bilen premiärvisas i april nästa år.
Dvs, den bör gå i produktion i slutet av 2027 eller 2028.
Ja, det är alltid ett år borta med den där charlatanen. Folk skulle ju åka till mars 2025 lovade han också. Kan du inte sluta spamma den där bedragarens lögner? I Tesla sker ingen utveckling,alla pengar går rakt ner i fickan på grisen. Det kommer inga nya Tesla-modeller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in