• 1
  • 2
2025-11-07, 11:43
Medlem
Molekyl3ns avatar
Självmord i valbo?

Andra förmågan vettefanimej, kanske resultatet av en flarra wirre och 80 blåbär?
Citera
2025-11-07, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
EDIT: Jag gjorde en googling och fann att det nog kan vara så som jag undrade över.

Utveckla gärna om den och dess "verkningar"..

Kan den typ få folk att planslöst vingla omkring efter stora trafikleder
utan att man ens vet var man är eller så...
Är ju två fall av liknande händelser bara på ngn dag och i stort sett samma område
då nästan mitt emot avfarten mot Valbo vid auktionshuset (den sidan av E16 mot Gävle)
enl GD var där det första intträffade där den personen senare avled.

Tänkte bara på den drogen då flera liknande incidenter skett i USA möjligt att det kan vara något helt annat.

Det var någon influenser i staterna som körde ihjäl en hel familj och var helt okontaktbar med detta i systemet var pannkaka av hela bilen men hon kröp ut med några få skrapsår och försökte fly platsen när hon greps började hon rabbla konspirationsteorier.

Nyligen var det en rappare med (troligen) dessa substanser i systemet som vandrare i kalsonger och cowboystövlar mitt på vägen, lil nas x eller något heter han, finns säkert filmklipp på detta. Sedan började han brottas med polisen och fördes med ambulans till sjukhus pga. trolig överdos.
Citera
2025-11-07, 18:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
De började nog med pepparspray, men när den inte visade sig ha någon effekt så fick man eskalera litegrann.

Verkar lite konstigt att börja med pepparspray då det jag läst att det är jäkligt smärtsamt 😥
Elchock paralyserar hela kroppen liknande krampanfall..

Kan vara som du säger och att personen inte påvisa någon effekt, och istället blivit som ett rovdjur och inte gick att stoppa 🥵
Citera
2025-11-07, 23:34
Medlem
Först spray, sedan elchock om sprayen inte får verkan
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla-Plutten
Förstår inte riktigt varför polisen använde sig av pepparspray och elchock samtidigt....
Räcker väl med elchock kan jag tycka..
Då det var flera patruller på plats..

Är ett jävla påfund det med pepparspray, bara under matlagningen och råkar ha lite peppar på fingret när det kliar runt ögonen, så är det inte speciellt trevligt..
Eller när man får svetsblänk vilket är jäkligt smärtsamt...

Bättre polisen använder pepparspray på de jäkla idioterna som klistrar sig på motorvägen...
Även de som förstör evenemang, och även de som demonstrerar olagligt för Palestina...
Citera
2025-11-08, 01:41
Medlem
Håller med dig delvis, Jag som går på allsvenska matcher varje vecka, kan lova att polisen fortfarande kan om dom vill.. men jag tar hellre pepparsprej i ögonen än fjäderbatong i skallen, det gå ju över efter en stund!!

Citat:
Ursprungligen postat av Lilla-Plutten
Ibland önskar jag 40år tillbaka i tiden med dessa morderna idiotiska tillgrepp som håller på med i nutid..
På min tid när jag var i svängen så fick jag en rejäl omgång av vita bakelit batongerna.😅
Hade det varit idag så hade det nog varit enklare att knäcka flera än 11 poliser..

Tror ni inte mig så se på demonstrationer i Stockholm hur många poliser det behövs för en kvinna att attesteras som är galen 💥
Citera
2025-11-08, 04:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av I.Know.Nothing
Håller med dig delvis, Jag som går på allsvenska matcher varje vecka, kan lova att polisen fortfarande kan om dom vill.. men jag tar hellre pepparsprej i ögonen än fjäderbatong i skallen, det gå ju över efter en stund!!

Kan förstå dig till sådan del.
Batongernas egenskaper är egentligen till att slå ut vederbörande via baksidan av låren eller smalbenet för att få bukt med våld mot tjänsteman..

Har du sett våld mot huvudet angående detta så rekommenderar jag att du anmäler sådana händelser omedelbart..😥
Sådana poliser ska inte få vara i samhället överhuvudtaget 😡
Dessutom ska de registreras att aldrig mer få arbeta såsom polis eller väktare..

Att slå med baftong mot huvudet borde gå under brutal misshandel alternativt mordförsök...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in