Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-11-06, 09:44
Medlem
Kort sagt: vi gjorde slut i våras. Nu har vi börjat ses igen och tar det lugnt, försöker starta om från början utan gamla mönster.
Har ni gjort samma sak? Hur gick det?

Är det dömt att misslyckas eller kan man faktiskt börja om på riktigt?

/ Juniebugs
Citera
2025-11-06, 10:06
Medlem
Snusfris avatar
Skulle aldrig göra det själv. Är dömt att misslyckas även om det kanske finns en mikroskopisk möjlighet att det skulle lyckas.
Citera
2025-11-06, 10:12
Medlem
Jag och frugan hade lite "on and off" i början under de första 2 åren ungefär. Jag dumpade henne två gånger i min ungdom på grund av min egen osäkerhet och periodvis dåliga mående. Vi hade ett uppehåll på närmare ett halvår faktiskt innan vi hittade tillbaka till varandra för sista gången. Idag är vi gifta sedan många år och har barn, så visst går det!
Citera
2025-11-06, 10:16
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juniebugs
Kort sagt: vi gjorde slut i våras. Nu har vi börjat ses igen och tar det lugnt, försöker starta om från början utan gamla mönster.

/ Juniebugs

Vad gjorde din ex partner under tiden?
Var den tillsammans med någon annan direkt efter att ni bröt?
Då ville ju denne prova på någon annan sedan när det inte funkade så ville denne gå tillbaka till sitt safe card.
Eller att ex:et gjorde slut för att kunna knulla runt.
Citera
2025-11-06, 10:30
Medlem
maxatdunders avatar
Jag tror att det går, men allt beror på vilka premisser ni har gått isär på. Om synen på religion, familj, drömmar skiljer sig tror jag inte på det. Men om ni haft små petitesser och bråk över ego, känslorus m.m är det inte lika illa
Citera
2025-11-06, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Skulle aldrig göra det själv. Är dömt att misslyckas även om det kanske finns en mikroskopisk möjlighet att det skulle lyckas.

Fan. Vet att det brukar gå åt skogen för de flesta. Men vi har båda ändrats en hel del, så vi får se.
Citera
2025-11-06, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Vad gjorde din ex partner under tiden?
Var den tillsammans med någon annan direkt efter att ni bröt?
Då ville ju denne prova på någon annan sedan när det inte funkade så ville denne gå tillbaka till sitt safe card.
Eller att ex:et gjorde slut för att kunna knulla runt.

Inte vad jag vet i alla fall, och ärligt talat bryr jag mig inte längre. Det viktiga är hur det funkar nu. Eller är jag dum i huvet för jag är kär i henne och lurar mig själv
Citera
2025-11-06, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Jag tror att det går, men allt beror på vilka premisser ni har gått isär på. Om synen på religion, familj, drömmar skiljer sig tror jag inte på det. Men om ni haft små petitesser och bråk över ego, känslorus m.m är det inte lika illa

Bra poäng. Det var inget stort som skiljde oss, mer timing och dålig hantering av vardag.
Citera
2025-11-06, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Jag och frugan hade lite "on and off" i början under de första 2 åren ungefär. Jag dumpade henne två gånger i min ungdom på grund av min egen osäkerhet och periodvis dåliga mående. Vi hade ett uppehåll på närmare ett halvår faktiskt innan vi hittade tillbaka till varandra för sista gången. Idag är vi gifta sedan många år och har barn, så visst går det!

Riktigt kul att höra! Exakt den typen av historia man behöver höra när man själv försöker göra samma sak 😇
Citera
2025-11-06, 11:27
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juniebugs

/ Juniebugs
Nä det blir inge bra. Eller det beror iofs på varför det tog slut..? Jag försökte ett kort tag men det går inte med en lögnare.
Citera
2025-11-06, 12:31
Medlem
Inte en chans, hålet har väl förmodligen redan fått mer än oväntat besök och sen har även den där munnen haft en hel del klubbor. Aldrig livet, bara tanken hade fått mig att spy på henne.
Citera
2025-11-06, 12:35
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PickAtchuz
Inte en chans, hålet har väl förmodligen redan fått mer än oväntat besök och sen har även den där munnen haft en hel del klubbor. Aldrig livet, bara tanken hade fått mig att spy på henne.

Och det hålet var obesökt innan du träffade henne?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in