Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-05, 17:00
Medlem
bogerts avatar
Vad är det för idioter som trycker in karaoketexter i youtubevideor som INTE är till för att sjunga med i? Fan vad irriterande. Här ett exempel:

https://www.youtube.com/watch?v=bVV1CmbpL8A

Vad tycker ni, sjunger ni med i sjövädersrapporten tack vare dessa? Själv klarar jag inte av att se skiten alls utan går vidare.
Citera
2025-11-05, 23:03
Medlem
Enterprises avatar
Möjligt att du är ironisk, men det där är inte för kareokeändamål, utan för idioter som sitter och tittar på sin mobil utan ljud.
Citera
2025-11-05, 23:12
Medlem
bogerts avatar
Visst, jag fattar, men varför straffa normala användare och plåga dom med dessa imbecilla sing-a-long texter? Vad är det för fel på vanliga undertexter som kan väljas på eller av?
Citera
2025-11-06, 00:29
Medlem
Holden.Caulfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogert
Visst, jag fattar, men varför straffa normala användare och plåga dom med dessa imbecilla sing-a-long texter? Vad är det för fel på vanliga undertexter som kan väljas på eller av?

Jag tror fenomenet är skapat av människor från länder där man inte är van vid att titta på film och TV med undertexter. Deras enda möte med undertexter är på den lokala baren under karaoke-kvällen.
Citera
2025-11-06, 08:54
Medlem
bogerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holden.Caulfield
Jag tror fenomenet är skapat av människor från länder där man inte är van vid att titta på film och TV med undertexter. Deras enda möte med undertexter är på den lokala baren under karaoke-kvällen.

Du kan ha rätt i det. Det är som gjort för förståndhandikappade i u-länder. Helt omöjligt att titta på utan att bli irriterad men det kanske är syftet.
Citera
2025-11-06, 09:19
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogert
Vad är det för idioter som trycker in karaoketexter i youtubevideor som INTE är till för att sjunga med i? Fan vad irriterande. Här ett exempel:

https://www.youtube.com/watch?v=bVV1CmbpL8A

Vad tycker ni, sjunger ni med i sjövädersrapporten tack vare dessa? Själv klarar jag inte av att se skiten alls utan går vidare.
Det kan vara bra för sing along.
När man börjar träna på att sjunga en låt, så måste man lyssna hur den ska sjungas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in