Citat:
Ursprungligen postat av
Charles-Lynton
Förslagen duggar tätt nu i Jimmie Åkessons polisstatspsykos. Samma regering som har gett polisen tillstånd att installera dolda kameror i offentliga duschrum har nu bestämt att polisen ska börja generera AI-barnporr. Naturligtvis är huvudmotivet inte att "nästla sig in i pedofilnätverk" utan att användas i regimens
Zersetzung mot misshagliga individer. Din partner har varit otrogen. Din arbetskollega har använt narkotika. Det finns bildbevis. Eller bara som ofredande i psykologiska operationer mot medborgare som polisstatsregimen inte tycker om. Det nymodiga är inte barnporrgenereringen. Det nymodiga är att arbetssättet nu blir lagstadgat.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1420557
Jag ser framför mig artiklar om 5år eller så i AB och expressen där man bryter upp ett pedofilnätverk och det visar sig att majoriteten av all barnporr de påträffats med är skapad av polisen och artiklar där utländsk polis gnäller för att det blivit vanligt med barnporr skapad av den svenska polisen.
Blir spännande att se hur polisen skulle hantera tillverkningen av barnporr också.
Ser framför mig spännande samtal med polisanställda också.
-Jaså, du är anställd hos polisen säger du. Vad jobbar du med då? Narkotika? patrullerande?
-Nää jag jobbar med barnporr.
-Jaha, usch. Jobbigt ämne men viktigt att folk jobbar med att gripa pedofiler.
-Ja, nej alltså jag griper inte pedofiler, jag tillverkar barnporr åt polisen.
-WTF!
Hela syftet med kriminalisering av barnporr är att få bort all barnporr.
Det här riskerar att det istället blir mer barnporr i omlopp än tidigare.