2025-11-03, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reidji
(Lurar någon att begå brott) = Personen skulle ha gjort det i vilket fall som helst.
Möjligt, men här lockas personen till det. Personen kanske inte hade gjort det annars.
Citera
2025-11-03, 18:50
Medlem
Vägen till helvetet är kantad av goda intentioner.
Citera
2025-11-03, 18:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Lynton
Förslagen duggar tätt nu i Jimmie Åkessons polisstatspsykos. Samma regering som har gett polisen tillstånd att installera dolda kameror i offentliga duschrum har nu bestämt att polisen ska börja generera AI-barnporr. Naturligtvis är huvudmotivet inte att "nästla sig in i pedofilnätverk" utan att användas i regimens Zersetzung mot misshagliga individer. Din partner har varit otrogen. Din arbetskollega har använt narkotika. Det finns bildbevis. Eller bara som ofredande i psykologiska operationer mot medborgare som polisstatsregimen inte tycker om. Det nymodiga är inte barnporrgenereringen. Det nymodiga är att arbetssättet nu blir lagstadgat.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1420557

Kombinera det med "anonyma" vittnet, så har man ett "vattentätt" sätt att sätta dit vem man vill, när man vill.

Diktaturen Sverige är startad. Det tog 40 år av hjärntvätt och invandring, och medvetet skapande av problem, som man sedan hela tiden ska lösa symptomen på men aldrig adressera problemet.

Genialt, vem det nu är som drar i trådarna.
Citera
2025-11-03, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Lynton
Förslagen duggar tätt nu i Jimmie Åkessons polisstatspsykos. Samma regering som har gett polisen tillstånd att installera dolda kameror i offentliga duschrum har nu bestämt att polisen ska börja generera AI-barnporr. Naturligtvis är huvudmotivet inte att "nästla sig in i pedofilnätverk" utan att användas i regimens Zersetzung mot misshagliga individer. Din partner har varit otrogen. Din arbetskollega har använt narkotika. Det finns bildbevis. Eller bara som ofredande i psykologiska operationer mot medborgare som polisstatsregimen inte tycker om. Det nymodiga är inte barnporrgenereringen. Det nymodiga är att arbetssättet nu blir lagstadgat.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1420557

Jag ser framför mig artiklar om 5år eller så i AB och expressen där man bryter upp ett pedofilnätverk och det visar sig att majoriteten av all barnporr de påträffats med är skapad av polisen och artiklar där utländsk polis gnäller för att det blivit vanligt med barnporr skapad av den svenska polisen.
Blir spännande att se hur polisen skulle hantera tillverkningen av barnporr också.

Ser framför mig spännande samtal med polisanställda också.
-Jaså, du är anställd hos polisen säger du. Vad jobbar du med då? Narkotika? patrullerande?
-Nää jag jobbar med barnporr.
-Jaha, usch. Jobbigt ämne men viktigt att folk jobbar med att gripa pedofiler.
-Ja, nej alltså jag griper inte pedofiler, jag tillverkar barnporr åt polisen.
-WTF!

Hela syftet med kriminalisering av barnporr är att få bort all barnporr.
Det här riskerar att det istället blir mer barnporr i omlopp än tidigare.
Citera
2025-11-03, 18:53
Medlem
Kan man inte bara låta pedofiler kolla på AI istället så kan de låta riktiga barn va ifred?
Citera
2025-11-03, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Möjligt, men här lockas personen till det. Personen kanske inte hade gjort det annars.
I de här fallen lockas ingen till brott, de begår redan brotten. Det Polisen gör är att få tillgång till brottsplatserna.

Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Jag ser framför mig artiklar om 5år eller så i AB och expressen där man bryter upp ett pedofilnätverk och det visar sig att majoriteten av all barnporr de påträffats med är skapad av polisen och artiklar där utländsk polis gnäller för att det blivit vanligt med barnporr skapad av den svenska polisen.
Det primära är nog att få fast personer som förgriper sig på barn.

Men visst är det konstigt att Polisen ska få producera barnporr.
Senast redigerad av Stiffinger 2025-11-03 kl. 18:57.
Citera
2025-11-03, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reidji
(Lurar någon att begå brott) = Personen skulle ha gjort det i vilket fall som helst.

Inte alls säkert, en stor del av alla brott är impulsbrott, de begås pga omständigheter just där och då.
Många kan frestas till brott som de i vanliga fall inte skulle begått på eget bevåg.
Citera
2025-11-03, 18:57
Avstängd
buhbyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
Kan man inte bara låta pedofiler kolla på AI istället så kan de låta riktiga barn va ifred?

Tror inte att det fungerar för dom kommer försöka söka kickar för det sen.

Ärligt talat är nog att ge polisen möjligheten att få tillverka det här själv, för att kunna infiltrera såna nätverk helt nog det bästa sättet till att få tag på det.

Officiel AI har redan satt regler för vissa saker dom får eller ej få tillverka. Gissar på att polisen får ett speciellt login så att dom själv sen kommer kunna att ta bort det.
Citera
2025-11-03, 18:58
Medlem
bogerts avatar
Nu kommer söktrycket till polisutbildningen öka bland centerpartister.
Citera
2025-11-03, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buhbye
Tror inte att det fungerar för dom kommer försöka söka kickar för det sen.

Ärligt talat är nog att ge polisen möjligheten att få tillverka det här själv, för att kunna infiltrera såna nätverk helt nog det bästa sättet till att få tag på det.

Officiel AI har redan satt regler för vissa saker dom får eller ej få tillverka. Gissar på att polisen får ett speciellt login så att dom själv sen kommer kunna att ta bort det.

Stämmer säkert. Jag har dålig koll på detta, kanske inte alls skulle funka.

Men borde det inte finnas några pedofiler som vill ha hjälp/vård som kunde dra nytta av detta? Alla funkar väl inte på samma sätt?
Citera
2025-11-03, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Låter som brottsprovokation?
Medhåll. Även om pedofiler förtjänar att stekas över sakta eld går det inte att acceptera att våldsmonopolet inte behöver följa reglerna man påtvingar oss andra.
Citera
2025-11-03, 19:01
Avstängd
Om polisen kan skapa ai pedoporr , så kan peddos också det, vilket leder mig till tanken, undra hur mycket som redan är ai? Skulle inte förvåna mig om typ 90% redan är det, skapade av CIA själva.

Problem reaction solution.

Hur som helst så kommer det inom 2-3 år säkert gå att göra på vanliga ai appar med jailbreak eller liknande. Detta borde givetvis grisen tänkt på redan, eller?

Det är nåt annat på gång..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in