Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-02, 21:16
Avstängd
Gorbis avatar
Jag gillar verkligen de två realityserierna Förrädarna och Spelet men vill absolut inte läsa några spoilers.

Jag gillade för några år sedan Masked singer också men tycker det blivit för mycket av ett barnprogram, jag gick då den realityserien var ny in i den stora tråden för den serien och efter man läst några inlägg hade man hela facit om vem som var vem och vem som vinner den säsongen. Jävligt tråkigt.

Efter den hänsynslösa upplevelsen går jag inte in i Förrädarna tråden eller Spelet tråden trots att jag verkligen gillar dessa program och vill kunna diskutera det sociala spelet som förekommer i dessa serier.

Kan man skapa trådar om dessa serie där det är absolut förbjudet med spoilers för de töntar från produktionen och inspelningen som förstör spånningen för oss tittare genom att tala om saker som sker i slutet av serien eller vem som vinner.

Kan detta skapas, jag menar om någon idiot då ändå postar spoilers i dessa trådar så stänger man av den användare i en kännbar period som ett år eller så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in