• 1
  • 2
2025-11-03, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahaaaaaaa
Det är försent, MEN jag sökte på thirst traps på tiktok och skulle det vara att bruka porr? Det är ju jätte många tjejer som gör så. du skulle ju i princip inte kunna ha sociala media i överhuvudtaget om du skulle vara med en så kontrollerande tjej. Vad skulle nästa gjej vara? att du fick inte gå ner och bada för tjejer badar i bikini

Vad fan är thirst traps för något
Citera
2025-11-03, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
Om nån lämnar för en sån skitgrej så har personen redan gått i tankar om att lämna och detta blev bara en ursäkt.

Helt korrekt
Citera
2025-11-03, 01:12
Medlem
Försök inte kontakta henne. Kolla inte vad hon gör. Hade hon velat ha dig så hade hon svarat dig nån av alla gånger eller blockerat upp dig efter XX antal månader i slutändan för att lyssna på dig. Hon vill inte och hon ville inte så släpp det
Citera
2025-11-03, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alex441
Vet inte vad jag ska göra. För 1.5 år sen så lämnade min tjej mig och jag tänker fortfarande på henne varje dag och kärleken försvinner liksom inte. Hon var så speciell, som ingen jag träffat tidigare. Och efter att ha dejtat sen dess så jämför jag alla med henne men ingen är ens i närheten. Jag gjorde bort mig som f-n med att kolla på thirst traps från tiktok trotts att hon varit tydlig med att hon aldrig kan ha en kille som tex brukar porr.
Jag förstod inte allvaret, tänkte det bara var nåt hon sa. Men när hon av en slump upptäckte detta så lämnade hon mig och direkt blockade mig överallt. Jag måste få prata med henne men jag får inte tag på henne för hon blockar mig. Nu har jag skapat ett nytt konto och sett på hennes instagram att hon har en ring på vänster finger. Jag är inte förvånad att någon annan snubbe vill binda upp henne "redan" men ligger sömnlös om nätterna av att inte veta. Inte få prata med henne eller ens förklara. Jag vet jag gjorde fel som inte lyssna till hennes gränser men jag trodde inte hon skulle lämna mig. Hur ska jag kunna gå vidare? Det har som sagt snart gått två år och ingen jag träffat har ens varit i närheten av henne. Känns som jag fastnat och när jag såg ringen på hennes finger insåg jag vad jag förlorat gånger 100. Tips?

Ni båda är fjortisar.
Hur seriös tror du er relation var för henne om hon lämnar den för att du tittade på tiktok?
Och detta utan att ens prata med dig.
Det var en utgång för henne och hon tog den.

Blockera hennes konto, titta inte på det, börja lägg upp snygga tjejer på din IG.
Du tror att hon är speciell för att du är känslomässigt investerad i henne och pga att hon lämnade dig.
Citera
2025-11-03, 10:11
Medlem
CC75s avatar
Hon är inte problemet TS - DU är!

Jag hoppas att du inser ovan och att du förstår att du behöver växa upp och mogna till, att du behöver fokusera på dig och dina egna interna problem. Har du inga manliga vänner som kan hjälpa dig att "grow some balls"?

// CC
Citera
2025-11-03, 10:16
Medlem
Katzyns avatar
Ja, du behöver ju släppa henne helt enkelt. Distrahera dig med annat, håll inte på att kolla upp henne hela tiden. Du kanske inte helt kan sluta tänka på henne, men du behöver acceptera tanken att det aldrig kommer bli ni igen och lägga upp din framtidsplan efter det.
Citera
Igår, 20:51
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex441
Vet inte vad jag ska göra. För 1.5 år sen så lämnade min tjej mig och jag tänker fortfarande på henne varje dag och kärleken försvinner liksom inte. Hon var så speciell, som ingen jag träffat tidigare. Och efter att ha dejtat sen dess så jämför jag alla med henne men ingen är ens i närheten. Jag gjorde bort mig som f-n med att kolla på thirst traps från tiktok trotts att hon varit tydlig med att hon aldrig kan ha en kille som tex brukar porr.
Jag förstod inte allvaret, tänkte det bara var nåt hon sa. Men när hon av en slump upptäckte detta så lämnade hon mig och direkt blockade mig överallt. Jag måste få prata med henne men jag får inte tag på henne för hon blockar mig. Nu har jag skapat ett nytt konto och sett på hennes instagram att hon har en ring på vänster finger. Jag är inte förvånad att någon annan snubbe vill binda upp henne "redan" men ligger sömnlös om nätterna av att inte veta. Inte få prata med henne eller ens förklara. Jag vet jag gjorde fel som inte lyssna till hennes gränser men jag trodde inte hon skulle lämna mig. Hur ska jag kunna gå vidare? Det har som sagt snart gått två år och ingen jag träffat har ens varit i närheten av henne. Känns som jag fastnat och när jag såg ringen på hennes finger insåg jag vad jag förlorat gånger 100. Tips?

Du duckade en kula ju, hon låter som ett rabiat kontrollerande monster.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in