Citat:
Ursprungligen postat av
Andreas-yi
Upplyften bedömer jag har visat minst av känslan skam till sin dokumenterade dedikation till hån. Därför tror jag han kommer uppskatta denna relevanta short-klassikern:
https://youtube.com/shorts/4L_pHyfkaXs?si=WccUsmeHSNOwpKxd
Jag kommer återknyta till detta ämne i svar till EnCarte nedan. Fråga till dig blir: Har du något relevant klipp eller länk att ge till någon akademiker med icke-kristen bakgrund som hånar någon annan religion?
Du skriver knappt förståelig svenska, , och till på köpet poserar som en expert i " någonting" du har hittat på-
Vik hädan ditt troll av oklar härkomst. Dina chatGPT elle AI översättningar av din avatar har nått slutet av din påhittade existens.
Your are finished. Jag är mest förvånat över att andra samtalar med en AI-modell utan att inse att det är precis vad som sker,
Det borde vara en rejäl läxa för alla som kände sig inviterade till den här idiottåden, då både ämnet och personen som skapade tråden varken finns eller har någonsin funnits.
Nive try. Vad blir din nästa avatar ? Och du jobbar för vem ? Muckar du gräl, och varför då ?