• 1
  • 2
2025-11-01, 17:46
Medlem
Suck. Aja. Min man och jag har nog gjort allt man kan göra i sängen. Jag och säkert många med mig njuter inte av analsex. det är mer lite förbjudet på något sätt, kinky. Suger ofta av och han ger rim job men är inte gay på något sätt.

Jag har aldrig varit med någon kvinna.
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Du kanske inte kan svara - men gissar trots allt att du veet.

När man är nymfo - vad tycker man hur känns - staken-i-baken jfrt med normalsex?

Jag har aldrig praktiserat detta eftersom jag är macho o klassar detta som bögsex-
jag har inte heller slickat pisstofz eftersom jag tycker det är äckligt - ja jag har
blivit avzuugeen ett fåtal gånger men det är inte heller min grej - brukar tacka
nej eftersom erbjudandet i det fördolda är en bytesaffär - Om jag gör åt Dig
så gör du åt mig.

Ska ändå ta en rolig grej där en oerfaren kille man frågade:
Hur smakar det att slicka fitta.

Svar om kvinnan ligger på rygg smakar det piss
om kvinnan ligger på mage smakar det skit
Citera
2025-11-01, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shawshaw
Jag tycker vanilj är lite tråkigt. Jag vill ha lite krydda och variation men så är det med mycket i livet. Min instinkt är inte alltid att stanna i samma hjulspår. Men jag kämpar på om jag tycker relationen är värd det.

Jag har fel feel feeel i huvudet för jag tycker det är juste som fan o behöver inget mer. jag har varit med om det jag vill o det de flesta killar/män drömt om o aldrig
kommer att uppnå

Alla som har o håller på med överdrivna typer av sex/positioner or whatever - det har ju egentligen
inget värde över tid -

Men vad är det för roooliiiigt med att strypa någon när man pumpar
eller bli strypt - eller är det bara kvinnor som ska bli strypta

Inga män här som har uppnått besvikelse för att damen lämnat för att ni slutat ha stake hela natten
Citera
2025-11-01, 17:52
Medlem
Citat:
Suck. Aja. Min man och jag har nog gjort allt man kan göra i sängen. Jag och säkert många med mig njuter inte av analsex. det är mer lite förbjudet på något sätt, kinky. Suger ofta av och han ger rim job men är inte gay på något sätt.

Jag har aldrig varit med någon kvinna.

Men på vilket sätt skulle staken-i-baken vara skönt för en kvinna?

Det är ju arabernas preventivmedel o efter en mängd födslar byts
hålet ofta ut till o från för friktionens skull.

Själv vill jag inte betala det priset utan i så fall skulle jag hellre välja barnlöshet,

Är vissa kvinnoraser mer nymfo än andra - negresser kanske o det är därför
man skär bort både klitta o läppar (jaa det är sjuuukt) - kan ha startat för att
de är kåtingar men kanske också för att man har 4-5 fruar
Citera
2025-11-01, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Men på vilket sätt skulle staken-i-baken vara skönt för en kvinna?

Det är ju arabernas preventivmedel o efter en mängd födslar byts
hålet ofta ut till o från för friktionens skull.

Själv vill jag inte betala det priset utan i så fall skulle jag hellre välja barnlöshet,

Är vissa kvinnoraser mer nymfo än andra - negresser kanske o det är därför
man skär bort både klitta o läppar (jaa det är sjuuukt) - kan ha startat för att
de är kåtingar men kanske också för att man har 4-5 fruar

Könsstympning är ju bara hemskt. Kan inte tänka mig att vart man kommer ifrån skulle skilja sig 😂😂😂😂

Jag och min man märker ingen skillnad på hur tight jag är. Kroppen är bra på att återställas vettdu! Och om man gör sina knipövningar.

Trist för dig men din inställning och världsbild
Citera
2025-11-01, 18:02
Medlem
Citat:
Könsstympning är ju bara hemskt. Kan inte tänka mig att vart man kommer ifrån skulle skilja sig 😂😂😂😂

Jag och min man märker ingen skillnad på hur tight jag är. Kroppen är bra på att återställas vettdu! Och om man gör sina knipövningar.

Trist för dig men din inställning och världsbild

Agreee - men Voffor gör de på detta viset dåå - förbättra friktionen?*
Syftar på Etiopen/Somalia - fråga de som jobbar på förlossningsavdelningar

*för mig är det främmande - ungefär lika som om någon skulle sagt till mig
när jag var 12 att bögar knullar varanda i arslet - skulle fan inte trott på det dåå
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in