2025-11-07, 14:34
Medlem
Sure, kvinnor borde väl göra det ibland men jag tror många vill eller tror de vill ha sex före seriös relation och kanske inte är intresserade av en seriös relation. Personligen tycker jag många svenskar och svenskor har en utvecklingsstörd inställning till sex beter sig som töntiga tonåringar i mentalitet långt upp i åren och tycks ha fastnat mentalt tillsammans med deras sexdebut ungefär. Kanske inte gäller alla men ganska många på flashback och ute i samhället verkar mer spela än att vara vuxen även om dom fullföljer saker som jobb, sköta om hem m.m. så verkar inte den känslomässiga utvecklingen hänga med.
Citera
2025-11-07, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Du har inte blivit rånad på någonting.
Du är bara fejk rakt igenom.
Var dig själv istället och lägg dig inte i andras liv.
Det är så här jag är. Du & Co vill så gärna intala er att jag är en annan typ. Det är därför jag försvarar mig så hårt. Det är inte första gången… Och det här kallar du Fake?
Du har inte träffat mig. Sluta sprid rykten och projicera alla dina brister på andra.

Förklara på vilket sätt jag ”lägger jag mig i andras liv”? Och så ber jag dig att göra detsamma. Det gjorde du åtminstone själv…
Senast redigerad av NOCCOBlueRaspberry 2025-11-07 kl. 15:47.
Citera
2025-11-07, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Levitah
Sure, kvinnor borde väl göra det ibland men jag tror många vill eller tror de vill ha sex före seriös relation och kanske inte är intresserade av en seriös relation. Personligen tycker jag många svenskar och svenskor har en utvecklingsstörd inställning till sex beter sig som töntiga tonåringar i mentalitet långt upp i åren och tycks ha fastnat mentalt tillsammans med deras sexdebut ungefär. Kanske inte gäller alla men ganska många på flashback och ute i samhället verkar mer spela än att vara vuxen även om dom fullföljer saker som jobb, sköta om hem m.m. så verkar inte den känslomässiga utvecklingen hänga med.
Dopaminkickar
Citera
2025-11-07, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOCCOBlueRaspberry
Herre gud, du känner inte mig och tror bara att du vet hur jag funkar. Jag frågar var missuppfattningen kommer ifrån?

Andra människors liv är ointressanta för mig. Andra människor också. Det här är grunden för en autist.

Det är väl du som lägger dig i för mycket, och har väl förstört kompisars kärleksliv eller relationer

Citat:
Det är så här jag är. Du & Co vill så gärna intala er att jag är en annan typ. Det är därför jag försvarar mig så hårt. Det är inte första gången… Och det här kallar du Fake?
Du har inte träffat mig. Sluta sprid rykten och projicera alla dina brister på andra.

Förklara på vilket sätt jag ”lägger jag mig i andras liv”? Och så ber jag dig att göra detsamma. Det gjorde du åtminstone själv…

Fortsätt med det du gör

Citat:
Ursprungligen postat av Levitah

Barn har inte konsekvenstänk som en vuxen.
Men barn uttrycker sig som oftast genuint. Det är väl något att ta tillvara på?
Jag tror att alla vuxna spelar vuxna. För vad är just att vara vuxen?
En del barn bär vuxnas ansvar i form av känslor redan från dagistid.
Citera
2025-11-07, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Hemmadejtar kör man bara ifall man vill samla bevis för stalking.
Sen står man redo med mobilen i högsta hugg när det knackar på dörren.

Jobbigt när det visar sig vara en random
Extra jobbigt när den som står där faktiskt glittrar.

Eftersom de flesta bara letar sex är det ofta så att de inte vill ses ute alls. Istället letar de vidare efter nästa objekt.

Min erfarenhet iallafall.
Citera
2025-11-07, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Eftersom de flesta bara letar sex är det ofta så att de inte vill ses ute alls. Istället letar de vidare efter nästa objekt.

Min erfarenhet iallafall.

Min erfarenhet är dom flesta letar en fru.
Sällan man träffar folk som kan ta det lite lugnt.

Citat:
Du måste ha någon personlighetsstörning. Snacka om att ömvermentalisera och försöka sprida rykten. Skaffa dig sanna vänner istället för att basera dina vänskapskontakter genom att försöka spela ut andra och hitta på spännande skit som de antagligen vill höra

Du får gärna förklara vad "spela ut andra" betyder.

Och fortsätt gärna lägga till mer dravel. Det gör susen!
Citera
2025-11-08, 07:35
Medlem
MrBubss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Att träffa nån att ha bra sex med är lätt.

Säger Scary Dick som bara doppat en gång i livet trots att han passerat 50 bast...

Tror fan att du aldrig lyckas när du sitter på Flashback och yrar, gnäller, svamlar och har nästan noll personliga erfarenheter av sex och har inte haft en relation i livet.

Fortsätt du att läsa artiklar, kolla youtube och läsa profiler i dejtingappar om hur kvinnor känner tycker tänker och vad de vill...

I verkligheten har du ju inte en susning!!
Flashbacks största tönt är du!!
Citera
2025-11-08, 08:07
Medlem
empoisonnes avatar
Man kan få hjärtat krossat trots att man håller inne med godsakerna.

Jag personligen skulle bli svårt avtänd av en man som tror att kuken är en vacker blomma han ska spara på och som jag måste visa mig värdig. Man skulle fatta direkt att han är ett värdelöst ligg. Nej tack.
Citera
2025-11-08, 08:47
Medlem
Sex är komplicerat för kvinnor. Antingen så är kvinnor trötta på att män vill ha sex, eller så är de ledsna och känner sig avvisade för att män inte vill ha sex.
För unga kvinnor är det inte roligt idag, män vill strypa kvinnorna.
För äldre kvinnor är det inte heller roligt. Män vill bara ha ha unga bimbos med stora bröst.
Det kvinnor i alla åldrar är överens om är att män är dåiiga på sex. Män bara tänker på sig själva och kör sitt in och ut. Sex är mer än bara penetration, men detta förstår inte män.
Å andra sidan så är penetration viktigt för kvinnor också. Om en man aldrig har penetrerat en kvinna så anses han inte vara en man. Fråga en manlig oskuld som blivit avvisad av kvinnor för att han var oskuld.
Kvinnor vill inte att män objektifierar kvinnor. Så det där att kvinnor klär sig sexigt, för att de vill att män ska kolla, är bara en manlig fantasi. Det är nåt som män inbillar sig. En kvinna måste kunna gå in på ICA halvnaken utan att män tittar på henne. Om en man hamnar bakom dig i kön och din klädsel exponerar lite av dina skinkor så borde han skämmas. Varför valde han att stå precis där? Varför objektifierar män kvinnor på det sättet? Det är mäns fel att kläder för kvinnor ser ut som de gör. Pinuppor var populära förr, män var lika slemmiga då. Onlyfans är också mäns fel. Det är mäns fel att kvinnor exponerar sig på det sättet. Usch.
Män måste förstå att det finns annat här i livet än sex.

Det bästa är att kvinnor och män inte har sex med varann. Då minskar risken för drama och hjärtesorg.
Män är hopplösa, äckliga och dumma i hela huvudet. Varför utmana ödet och riskera att bli olyckliga?
Umgås hellre med kvinnor. Kvinnor är bättre på relationer och vettigare.
Ha gärna sex med andra kvinnor också. Då får du äntligen bra sex. Kvinnor är bättre på sex.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-11-08 kl. 09:03.
Citera
2025-11-08, 09:10
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Sex är komplicerat för kvinnor. Antingen så är kvinnor trötta på att män vill ha sex, eller så är de ledsna och känner sig avvisade för att män inte vill ha sex.
För unga kvinnor är det inte roligt idag, män vill strypa kvinnorna.
För äldre kvinnor är det inte heller roligt. Män vill bara ha ha unga bimbos med stora bröst.
Det kvinnor i alla åldrar är överens om är att män är dåiiga på sex. Män bara tänker på sig själva och kör sitt in och ut. Sex är mer än bara penetration, men detta förstår inte män.
Å andra sidan så är penetration viktigt för kvinnor också. Om en man aldrig har penetrerat en kvinna så anses han inte vara en man. Fråga en manlig oskuld som blivit avvisad av kvinnor för att han var oskuld.
Kvinnor vill inte att män objektifierar kvinnor. Så det där att kvinnor klär sig sexigt, för att de vill att män ska kolla, är bara en manlig fantasi. Det är nåt som män inbillar sig. En kvinna måste kunna gå in på ICA halvnaken utan att män tittar på henne. Om en man hamnar bakom dig i kön och din klädsel exponerar lite av dina skinkor så borde han skämmas. Varför valde han att stå precis där? Varför objektifierar män kvinnor på det sättet? Det är mäns fel att kläder för kvinnor ser ut som de gör. Pinuppor var populära förr, män var lika slemmiga då. Onlyfans är också mäns fel. Det är mäns fel att kvinnor exponerar sig på det sättet. Usch.
Män måste förstå att det finns annat här i livet än sex.

Det bästa är att kvinnor och män inte har sex med varann. Då minskar risken för drama och hjärtesorg.
Män är hopplösa, äckliga och dumma i hela huvudet. Varför utmana ödet och riskera att bli olyckliga?
Umgås hellre med kvinnor. Kvinnor är bättre på relationer och vettigare.
Ha gärna sex med andra kvinnor också. Då får du äntligen bra sex. Kvinnor är bättre på sex.

Du trollar oss alla, va?

Nej då, det finns män som är väldigt, väldigt bra på sex. Och det finns de som är väldigt, väldigt dåliga. Jag antar att detsamma gäller kvinnor. Och man har liksom inte rätt sexuell kemi med alla man träffar. Även om personen är sexualtekniskt bra så blir det liksom ändå ointressant och dåligt.

Det är lördag! Ut och gör något kul istället för att sitta här och trolla.
Citera
2025-11-08, 09:43
Medlem
MrBubss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Du trollar oss alla, va?
Kolla trådhistoriken!
Den är fullkomligt bisarr och totalt verklighetsfrånvänd.
Citera
2025-11-08, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Du trollar oss alla, va?

Nej då, det finns män som är väldigt, väldigt bra på sex. Och det finns de som är väldigt, väldigt dåliga. Jag antar att detsamma gäller kvinnor. Och man har liksom inte rätt sexuell kemi med alla man träffar. Även om personen är sexualtekniskt bra så blir det liksom ändå ointressant och dåligt.

Det är lördag! Ut och gör något kul istället för att sitta här och trolla.

Ja, jag tror ju att man känner kemi med vissa. Antingen så finns det där eller inte. Jag tror att en kvinna kan ha bra sex med en man även om mannen inte är lika vältränad som Ryan Reynolds.
Men vad vet jag? Jag är en man. Plus att jag aldrig haft ett förhållande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in