2026-04-05, 21:19
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronny-Ruskendruhl
Att bli avsugen av en man eller en kvinna är inte bara en avsugning, allt handlar om tekniken hur bra personen är på att suga kuk. Om du är blind så ser du inte vem det är som suger kuken. jag har fått både bra och dåliga avsugningar av både män och kvinnor.

Intressant. Kan du berätta mer?
Citera
2026-04-05, 21:41
Avstängd
Ronny-Ruskendruhls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Intressant. Kan du berätta mer?

Vad specifikt vill du veta? Har du aldrig fått en avsugning?
Citera
2026-04-05, 21:52
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Vad specifikt vill du veta? Har du aldrig fått en avsugning?

Jo men i vilka miljöer det skett när du varit med killar och tjejer? Hur har det gått från A till B?
Citera
2026-04-05, 22:36
Avstängd
Ronny-Ruskendruhls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Jo men i vilka miljöer det skett när du varit med killar och tjejer? Hur har det gått från A till B?

Jag knullade på en flickvän och när jag var klar så sög jag av min kompis och så har jag sugit kuk för pengar till mer knark och det var andra men jag kände ingen av dom men min kropp vile ha mera knark i sig och då var det det lättaste valet, jag brydde mig inte om männen jag sög av utan gjorde det för pengarna till knarket.
Citera
2026-04-06, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Jag har en vän som jag känt i närmare 15 år. Vi träffades genom att vi ägnade oss åt samma sport. Låt oss kalla honom Lasse. Vi ses då och då, dricker öl, snackar skit, ja, som killar gör. Ibland bara Lasse och jag; ibland är vi fler. För något år sen hade Lasse med sig en ny kille. Låt oss kalla honom Pelle. Jag har inte lärt känna Pelle närmare, men har inga problem med honom.

När Lasse och jag såg på tumanhand nyligen blev han rätt full och bekände en sak för mig. Han och Pelle suger ibland av varandra!!! Han var noga med att understryka att han inte är bög och det är inte Pelle heller. Båda attraheras av tjejer, men det är inte alltid så lätt att hitta en tjej när man är kåt, så då gör de detta ibland, som alternativ till att runka - förklarade han.

Jag blev lite chockad, men när jag tänkt efter frågar jag mig: Är det egentligen något fel med detta? Och är man bög bara för att man suger av en kompis ibland?

Man är nog fan bi iallafall
Citera
2026-04-13, 16:16
Medlem
Citat:
Jag knullade på en flickvän och när jag var klar så sög jag av min kompis och så har jag sugit kuk för pengar till mer knark och det var andra men jag kände ingen av dom men min kropp vile ha mera knark i sig och då var det det lättaste valet, jag brydde mig inte om männen jag sög av utan gjorde det för pengarna till knarket.

Jag är lite i den situationen du snackar om i just nu, av nån anledning kan jag inte skicka ett privat DM.
Men om du vill DMa mig med typ förslag/hur det gick till att få kontakten eller liksom ställa frågan
uppskattas enormt <3
Citera
2026-04-13, 20:07
Medlem
Då är man nog bi, möjligen så desperat att det slår över till bi.

Gäller nog kvinnor också, så desperat efter sex, men törs inte så det slår över i bi.
Citera
2026-04-17, 06:25
Medlem
Mohaves avatar
Jag kan rekommendera denna TV-serie till er som tänker på såna här saker:

https://www.svtplay.se/berit-en-battre-man
Citera
2026-04-18, 17:34
Medlem
din.mats.i.skolans avatar
Man är inte bög om man suger en kompis, så länge som man tycker att det är äckligt och inte sväljer.
Citera
2026-04-28, 15:13
Medlem
Som svar till TS. Absolut inget fel. Bro's helping bro's 👍
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem