2026-02-26, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av machineman
Föraktas? Samhället ordnar parader för dessa människor, så de föraktas knappast allmänt längre.

Gott så.

OCH suger man - som man - av en man så är man inte str8. Inget fel på detta men det är själva definitionen på att vara bi el gay.
Varför håller folk på och förklarar att de gillar att ha sex med andra män, men de är absolut inte bögar. Varför inte erkänna att de är homosexuella, det är inget konstigt i dagens samhälle? Dödsstraffet för sodomi är avskaffat för länge sedan.
Citera
2026-02-27, 12:39
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutVodka12
Varför håller folk på och förklarar att de gillar att ha sex med andra män, men de är absolut inte bögar. Varför inte erkänna att de är homosexuella, det är inget konstigt i dagens samhälle? Dödsstraffet för sodomi är avskaffat för länge sedan.

I vissa kulturer förekommer stimulans av pojkars könsorgan. Både pappor och mammor stimulerar barnen upp till tonåren, oftast med fingerfärdighet men ibland oxå oralt. Det är självklart tabu, eller snarare haram i dessa fall, men det lugnar fakriskt många oroliga själar som har diverse potentiella diagnoser, då de efter utlösning är betydligt mer medgörliga.

Polis & militär i vissa länder i mellanöstern använder sig av sexualiserat tvång mot aggressiva unga, ofta minderåruga, gärningsmän. Inte som tortyr, inte heller som ngn slags kärlekslek utan mer som en lugnande åtgärd

Dessa pojkar får genom detta en praktisk erfarenhet av en metod som faktiskt fungerar & självklart vill de även föra över denna orala & fingerfärdiga metod till andra, utan att för den skull bli kallade för bi- & homosexuella

Att suga av en kompis blir då mer som ngn slags terapi utan sexuell baktanke. En metod som får de båda att kunna slappna av från alla vardagliga krav
Citera
2026-03-21, 14:51
Medlem
lundaelevs avatar
Jag är homo ska börjas att tilläggas.

Nej, jag tycker inte man är homo bara för man suger av sin vän ibland och vice versa. Munnen är ju inte olika mellan könen, därav mun som mun. Om man sen börjar rimma varandra, leka med rövhålen eller på andra sätt typ smeka varandra och så ska man nog tänka över sin sexualitet. Men att bara vilja bli av med kåtheten, komma ibland eller bara stimuleras innebär inte att man är homo, utan att man är människa.

Nu har jag inte direkt en vän i åtanke men känns ganska hett för mug som gay att suga av en vän. Tror det kan vara lite spännande som sexuel situation. Hoppas det sker någon gång.
Citera
2026-03-22, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Jag har en vän som jag känt i närmare 15 år. Vi träffades genom att vi ägnade oss åt samma sport. Låt oss kalla honom Lasse. Vi ses då och då, dricker öl, snackar skit, ja, som killar gör. Ibland bara Lasse och jag; ibland är vi fler. För något år sen hade Lasse med sig en ny kille. Låt oss kalla honom Pelle. Jag har inte lärt känna Pelle närmare, men har inga problem med honom.

När Lasse och jag såg på tumanhand nyligen blev han rätt full och bekände en sak för mig. Han och Pelle suger ibland av varandra!!! Han var noga med att understryka att han inte är bög och det är inte Pelle heller. Båda attraheras av tjejer, men det är inte alltid så lätt att hitta en tjej när man är kåt, så då gör de detta ibland, som alternativ till att runka - förklarade han.

Jag blev lite chockad, men när jag tänkt efter frågar jag mig: Är det egentligen något fel med detta? Och är man bög bara för att man suger av en kompis ibland?
Fy fan vad vidrigt. Klart att du är bög. Ingen frisk man suger av en annan.
Citera
2026-03-23, 19:23
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AI-bot
Fy fan vad vidrigt. Klart att du är bög. Ingen frisk man suger av en annan.

Ja exakt

För många år sen på en motionsanläggning hade vi en kille som hela tiden drog mantran "Man är inte bög om man suger av en kompis

Vi sa att vi inte var hans kompis

Iaf så börja en riktig bög hänga i bastun o han drog ju den 🤣

Vi hörde aldrig den igen

Aldrig

Inget vet vad som inträffat
Citera
2026-03-24, 03:52
Medlem
Ronny-Ruskendruhls avatar
Sugit av sin polare har man väl gjort ibland.
Citera
2026-03-24, 05:15
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronny-Ruskendruhl
Sugit av sin polare har man väl gjort ibland.
I vilket sammanhang har du gjort det?

Jag tänker mig att ni har varit ute och festat, och försökt ragga tjejer. Men det har inte gått bra.

Så då tänker ni att ja men, pungen vill tömmas och vi är kompisar, så varför inte?

Eller hur går detta till?
Citera
2026-03-26, 18:41
Medlem
Citat:
I vilket sammanhang har du gjort det?

Jag tänker mig att ni har varit ute och festat, och försökt ragga tjejer. Men det har inte gått bra.

Så då tänker ni att ja men, pungen vill tömmas och vi är kompisar, så varför inte?

Eller hur går detta till?

Jag är bisexuell å erbjöd mig att suga av honom han är också bi så han gick med på det. Det var på hans födelsedag för 10 år sen, sen dess har vi sugit av varandra ibland.
Citera
2026-03-26, 19:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Jag är homo ska börjas att tilläggas.

Nej, jag tycker inte man är homo bara för man suger av sin vän ibland och vice versa. Munnen är ju inte olika mellan könen, därav mun som mun. Om man sen börjar rimma varandra, leka med rövhålen eller på andra sätt typ smeka varandra och så ska man nog tänka över sin sexualitet. Men att bara vilja bli av med kåtheten, komma ibland eller bara stimuleras innebär inte att man är homo, utan att man är människa.

Nu har jag inte direkt en vän i åtanke men känns ganska hett för mug som gay att suga av en vän. Tror det kan vara lite spännande som sexuel situation. Hoppas det sker någon gång.

Du är otroligt blåst (förutsätter dock att du trollar). En str8 man kysser inte och suger inte av en annan man, det är erotiska handlingar, således kopplade till sexualitet. Suger man av en annan man är man minst bisexuell.

Inget problem med detta. Live and let live, men så ser oavsett definitionerna ut.
Citera
2026-03-26, 21:41
Medlem
Citat:
Jag har en vän som jag känt i närmare 15 år. Vi träffades genom att vi ägnade oss åt samma sport. Låt oss kalla honom Lasse. Vi ses då och då, dricker öl, snackar skit, ja, som killar gör. Ibland bara Lasse och jag; ibland är vi fler. För något år sen hade Lasse med sig en ny kille. Låt oss kalla honom Pelle. Jag har inte lärt känna Pelle närmare, men har inga problem med honom.

När Lasse och jag såg på tumanhand nyligen blev han rätt full och bekände en sak för mig. Han och Pelle suger ibland av varandra!!! Han var noga med att understryka att han inte är bög och det är inte Pelle heller. Båda attraheras av tjejer, men det är inte alltid så lätt att hitta en tjej när man är kåt, så då gör de detta ibland, som alternativ till att runka - förklarade han.

Jag blev lite chockad, men när jag tänkt efter frågar jag mig: Är det egentligen något fel med detta? Och är man bög bara för att man suger av en kompis ibland?

Det han egentligen sade just där var att han hade tyckt att det hade varit trevligt om du hade kunnat göra honom den tjänsten också, samt få dig att tycka att ja det kan väl vara lite trevligt det med som omväxling och om man är ensam, men gör du det så är du bög, där emot så får du ett definitivt svar på hur det ligger till med din egen sexualitet om du inte är på det klara med det.
Citera
2026-04-05, 18:40
Medlem
Att bli avsugen av en man eller en kvinna är inte bara en avsugning, allt handlar om tekniken hur bra personen är på att suga kuk. Om du är blind så ser du inte vem det är som suger kuken. jag har fått både bra och dåliga avsugningar av både män och kvinnor.
Senast redigerad av Ronny-Ruskendruhl 2026-04-05 kl. 18:43.
Citera
2026-04-05, 18:46
Medlem
Amsvartners avatar
"..närå, jag är inte bög, jag bara suger kuk emellanåt.."..tjena
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in