• 5
  • 6
2025-10-31, 17:18
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Ja men knyt ett par påsar på kopplet bara så är det alltid med.
Om bolizen börjar jiddra för att din hund inte vill bajsa så får man väl sätta sig på huk och kräma framför dem av egen maskin då, och sen plocka upp det. Men då är man väl tydligen sjuk i huvet eller nåt.
Citera
2025-10-31, 17:22
Medlem
Vänta nu, i Sverige är det ett jäkla liv om visitationszoner men på andra ställen kan kommunalanställda kräva att man uppvisar bajspåsar? Wow!! Jag antar att hundägare inte är en skyddad klass.
Citera
2025-10-31, 19:49
Medlem
glockenreins avatar
Hon hade ju kunnat plocka upp skiten med händerna ifall den skitit så jävligt weird att ge böter bara för att hon inte hade skitpåse med sig.
Citera
2025-10-31, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Hon hade ju kunnat plocka upp skiten med händerna ifall den skitit så jävligt weird att ge böter bara för att hon inte hade skitpåse med sig.
Fast nu gällde inte lagen vad man gör med hundbajset, utan att man ska ha med sig påsar.

Btw: Finns det något mer osexigt än en tjej som har en hund som hon går ut med och låter bajsa? Möjligen att tjejen har inkontinensskydd.
Citera
2025-10-31, 19:54
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Fast nu gällde inte lagen vad man gör med hundbajset, utan att man ska ha med sig påsar.

Btw: Finns det något mer osexigt än en tjej som har en hund som hon går ut med och låter bajsa? Möjligen att tjejen har inkontinensskydd.

Jaha lol, då fattar jag. Konstig lag dock eftersom att man kan ta upp skiten på annat sätt än genom skitpåse.

Ja, det är osexigt med brudar vars hundar kackar.
Citera
2025-11-01, 18:45
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein

Hur LÄSER NI! Okunnigheten på Flashback oroar!
Det står ju i klartext att hennes hund INTE bajsade. Klarar ni millennials inte ens av att läsa ett stycke längre?

Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Ser en framtid för dig som rubriksättare på Expressen.
Citera
2025-11-01, 20:33
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Hur LÄSER NI! Okunnigheten på Flashback oroar!
Det står ju i klartext att hennes hund INTE bajsade. Klarar ni millennials inte ens av att läsa ett stycke längre?

Jag läste att den inte sket men jag ifrågasatte regeln att man måste ha bajspåse med sig. Det är en jäkligt onödig regel eftersom att man kan plocka upp skiten med händerna eller på annat sätt om man glömt bajspåse.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in