2025-10-30, 17:43
Medlem
drack denna nyss https://assets.axfood.se/image/uploa...04310_C1N1_s02

har inte testat sockervarianten, men denna smakar ingenting? Den luktar cola, men den smakar inte cola nånting ÖHT, då har jag ändå testat många sockerfria color. Nån annan som tycker samma?
Citera
2025-10-30, 19:26
Medlem
Premieres Päronsoda tycker jag är bra.
Frågan är väl hur nyttigt det är dra i sig Polskt vatten.
Citera
2025-10-30, 19:26
Medlem
zombie-nations avatar
Har bara druckit den stora flaskan, men Premier är ju den allra bästa fulcolan!
Citera
2025-10-30, 21:33
Medlem
Expressen har gjort ett test på cola-lightdrycker.
Där fick Premier 2 av 5 poäng, Eldoradocolan fick i samma test 4 av 5 poäng (samma resultat som för Coca-Cola-lighten). Den är också lite billigare än Premier och säljs i 2-liters petar.
Citera
Igår, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Har bara druckit den stora flaskan, men Premier är ju den allra bästa fulcolan!

Tycker premier smakar röv

Citat:
Ursprungligen postat av brakfesten009
Där fick Premier 2 av 5 poäng, Eldoradocolan fick i samma test 4 av 5 poäng (samma resultat som för Coca-Cola-lighten). Den är också lite billigare än Premier och säljs i 2-liters petar.

Eldorado är riktigt schysst för priset den kostar, 2 liter för typ 13kr. Lidls egna är oxå helt ok, vad fick den för betyg?

Överlag har budgetcolorna kommit ikapp Coca-Cola och Pepsi ordentligt på senare år.
Citera
Igår, 09:56
Medlem
Lidls Freeway Cola-Zero fick betyget 2 av 5.
Citera
Igår, 14:26
Medlem
Kanske OT, men Cuba Cola har en vis charm, om vi snackar cola knockoffs.
Citera
Igår, 18:29
Medlem
Citat:
Eldoradon är schysst, för det är en 2 liters flaska som smakar helt OK, premier sugar free smakar inte ens cola, den luktar bara cola som sagt.

Citat:
Lidls Freeway Cola-Zero fick betyget 2 av 5.
vilket är mycket underligt då jag tycker den är helt ok för att vara sugar free från ett låg budget märke med andra ord

som dag och natt om man jämför med premier som jag hade en del höga förväntningar kring.
Citera
Igår, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Tycker premier smakar röv

Eldorado är riktigt schysst för priset den kostar, 2 liter för typ 13kr. Lidls egna är oxå helt ok, vad fick den för betyg?

Överlag har budgetcolorna kommit ikapp Coca-Cola och Pepsi ordentligt på senare år.
Eldorados och Lidls sockerfria är som dag och natt i jämförelse med premier sugar free, ska testa med socker och se hur det blir...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in