Före ca 2010 visste alla vad "klickers" var. Färghandeln, byggvaruhusen, etc. Nu? Personalen ser ut som frågetecken på K-Rauta, Bygma, Hornbach, Rusta osv.
Var FAN kan jag köpa "klickers"? Små plastprylar med löstagbart rakblad som man kan använda för att skära, skrapa, göra rent ugnshällar osv. Märke t ex ANZA.
HUR kan något som "alltid" funnits bara försvinna?
Aldrig hört namnet ”klickers” för en hällskrapa men det är säkerligen en sån som TS är ute efter.
Finns i varje målarbutik, bygghandel, de större ica, coop eller billighetsbutiker likt öob, rusta och liknande.
Har däremot aldrig hört någon kalla dom "klickers", trots att jag var i byggsvängen långt före 2010.
En klicker är något man använder för att dressera hundar.
Före ca 2010 visste alla vad "klickers" var. Färghandeln, byggvaruhusen, etc. Nu? Personalen ser ut som frågetecken på K-Rauta, Bygma, Hornbach, Rusta osv.
Var FAN kan jag köpa "klickers"? Små plastprylar med löstagbart rakblad som man kan använda för att skära, skrapa, göra rent ugnshällar osv. Märke t ex ANZA.
HUR kan något som "alltid" funnits bara försvinna?
Har däremot aldrig hört någon kalla dom "klickers", trots att jag var i byggsvängen långt före 2010.
En klicker är något man använder för att dressera hundar.
Tack!! Det är exakt en sån jag är ute efter!! Fönsterskrapa mini typ. Frågan är var man kan köpa dem löst, styckvis.
Ang namnet: Det var byggjobbare och färghandlare som själva kallade dessa för klickers när jag köpte dem för första gången.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!