2025-10-30, 13:38
Medlem
Hej.

Ska resa till London inom kort och vill gå på bastuklubb. Hittat 2 som är intressanta. Sweatbox eller Pleasuredome. Kommer gå dit dagtid på en lördag. Nån som vet vilken som är bäst och flest folk vid den tiden?
Citera
2025-10-30, 13:47
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Snabb fråga, vad är skillnaden på en "bastuklubb" och en vanlig bastu på ett badhus? Där typ gubbar ses varje fredag och bastar? Det skulle man ju också kunna säga är en "bastuklubb"
Citera
2025-10-30, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Snabb fråga, vad är skillnaden på en "bastuklubb" och en vanlig bastu på ett badhus? Där typ gubbar ses varje fredag och bastar? Det skulle man ju också kunna säga är en "bastuklubb"

Tack för inget svar på min fråga.
Detta jag ska på är ju sexklubbar
Citera
2025-10-30, 16:30
Medlem
Citat:

Men herregud....
Citera
2025-10-30, 16:33
Medlem
Den i Covent Garden har mkt aktivitet på vardagar, vet ej om lördagar, om det är "aktivitet" du är ute efter. Lördag em skulle jag gissa att de flesta är rätt ödsliga.
Citera
2025-10-30, 17:30
Medlem
OnkelUnkass avatar
Citat:

En "bastuklubb" är en sexklubb med bastutema för män som vill knulla med andra män
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in