2026-01-15, 09:37
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Vi utvisar odemokratiska islamister på dessa grunder i Sverige i dag. Jag vet inte exakt hur bra det går vecka för vecka men jag är 100% säker på att SÄPO jobbar på det och jag är lika säker på att de flesta på vänstersidan tycker att det är rätt, att de som kommer hit med den uppenbara och uttalade avsikte att bara sabotera, de får inte vara kvar. I stark kontrast till en helt urskillningslös återvandringspolitik
Vill du några decennier fram i tiden vara del av en förföljd och hunsad minoritet i ditt eget land? Låter indirekt som att du vill just detta precis som dem allra flesta övriga svenskar. Tänder ni verkligen såhär mycket på er egen underkastelse (nej, jag är inte counterjihadist. Har en annan fiende än pallar och somalier även om det vore helt rätt och rimligt att skicka hem varenda en utav dessa)? Hahah, helt sinnes
Citera
2026-01-15, 16:33
Medlem
erikp121s avatar
Går hellre med mossademanerna (jihadi/yehudi) än med vänstern om jag ska vara helt ärlig.

Fast, visst, kan vi befria svensk-ariska arbetarklassen från judisk-amerikansk ockupation vore det gött mos.

Ät fläsk, drick bärs.
Citera
2026-01-16, 15:11
Medlem
Sen när har vänstern stött islamism?
Att några enstaka på ytterkanten stött Hamas(majoriteten stödjer palestinierna men blivit hjärntvättade till att stödja Hamas i vissa fall) säger ingenting om vad vänstern stödjer rent generellt

Majoriteten folk som är vänster/progressiva är icke religiösa därav emot radikala element, islamism inkluderat.

Att vara emot förtryck av muslimer är inte att stödja islamism, det är sunt förnuft och handlar om mänskliga rättigheter. Jesus hade stått upp för vanliga muslimer som blivit offer p.g.a. sin religion.

Varför ska man diskriminera folk som råkade vara muslimer? Alla muslimer är olika individer, många är moderna precis som kristna. Lär känna några så kommer du inse att det är allt överdrivet, majoriteten muslimer i Sverige vet sanningen om att terroristerna är onda. Och vet att all religion har brister. Majoriteten muslimer i Sverige verkar ha gjort som kristna då man lämnat det som är utdaterat bakom sig och blivit mer progressiva och moderna.
Dessutom, riktiga högerextrema som hatar muslimer vill att kristendomen ska bli bakåtsträvande och leva i det förflutna, bli radikalt i form av homofobi t.ex.

Jag hade stått upp för bra kristna som blivit diskriminerade p.g.a. sin tro utan att ha gjort något, muslimer likaså. Jag står på människans sida, jag är emot all slags fundamentalism då jag inte är religiös, men det innebär inte att jag bör behandla muslimer illa. Många muslimer är en del av vårt samhälle och bidrar med. Släpp det hatet för det förblindar folk. Muslimer och radikala extremister är väldigt olika.

Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Vill du några decennier fram i tiden vara del av en förföljd och hunsad minoritet i ditt eget land? Låter indirekt som att du vill just detta precis som dem allra flesta övriga svenskar. Tänder ni verkligen såhär mycket på er egen underkastelse (nej, jag är inte counterjihadist. Har en annan fiende än pallar och somalier även om det vore helt rätt och rimligt att skicka hem varenda en utav dessa)? Hahah, helt sinnes
Ni har ropat varg i decennier men detta händer aldrig då majoriteten invandrare anpassar sig och blir som vilken svensk som helst efter ett tag i landet, ska folk förtrycka sig själv eller?
Du (eller snarare kanske folk som har sådana åsikter) underkastar sig för fascisterna, det är en form av projicering.

Att behandla folk empatiskt och ha medmänsklighet är en styrka som kommer gynna dig och landet i framtiden. Att vara mänsklig är inte att underkasta sig, tvärtom är det fegt med så grov främlingsfientlighet bara p.g.a. folk råkade ha annan hudfärg, religionlogo/bok, diet t.ex.

Vi kanske bör ha en reglerad invandring, typ den vänstern står för numera då resurserna inte är oändliga, men vi bör givetvis försöka göra vårt bästa, som vi länge gjort - är stolt över Sverige då det valt en humanistisk empatisk linje. Och givetvis så har personer som enbart kommer hit för att destabilisera och är grovt kriminella inget här och göra, majoriteten invandrare anser samma sak då man vill att Sverige ska vara ett stabilt land. Men det fascistiska tänket vissa på högersidan tänker att man "bör utvisa miljoner" är bara rent av äckligt, destruktivt och verklighetsfrånvänt. Det är exakt samma tänk som nazisterna hade om judar under förintelsen, även om nazisterna gick längre så vet alla intelligenta hur fascism börjar frodas.

Snälla låt dig inte förblindas av hatet. Jag har varit där du är, men funnit sanningen som befriade mig. Har jag blandat ihop dig med någon annan på forumet eller brukar du bensodiazepiner? Jag menar inget illa så missförstå mig inte men jag rekommenderar att ta itu med det först, bli kvitt det och återhämta dig några månader och år beroende på hur länge du tagit det. När du kommer må bättre så kommer du se mer klart utan att hatet kommer förblinda och vilseleda dig till bitterhet. Önskar dig lycka hursomhelst!
Senast redigerad av EpicUsername 2026-01-16 kl. 15:33.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in