Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
https://sunnah.com/bukhari:2926
För att förstå hela innehållet kring detta så förseslår jag att du gör som jag och läser hela koranen och nödvändiga hadith's.
Du kör med det gamla tricket, jag har läst, mina vänner har sagt...
Du har förstås läst koranen på arabiska också, vilket geni.
Kul att du använder världens mest kända koranencitat helt utan kontext, typ att Muhammed var allierad med två judiska stammar som svek honom precis innan en strid...
Varför inte kritisera judarna och citera alla stycken i Torah med massmord pedifili och incest?
Citat:
Jag vet inte vad "nyfasister" är? Har aldrig hört uttrycket förut. Är det något vänsterblivet jidder?
Jag vet inte vad vänsterblivet jidder betyder, menar du vänsterjudar?
I så fall har du stavat fel på båda orden.
Citat:
Jag har aldrig använt palestina och Gaza som synonymer. Det jag pratar om är islam och muslimer.
Du låter dock som du sympatiserar med den nya vänsternazismen som är på stark frammarsch nu
Vänsternazismen dog ut redan den 30 juni 1934 men det begriper förstås inte du.
Citat:
Det är svårt att använda videos då vänsterslasket normalt sätt saknar ryggrad och kan stå för sitt påhittade trams.
Då får du väl fråga på flashback, här råder yttrandefrihet och anonymitet.
Citat:
Men visst finns det några guldkorn som lyckats fångas på film genom åren.
Som när vänsterslasket protesterade mot att Ben Shapiro skulle föreläsa på ett universitet eftersom "han är nazist" som de sa.
Jag förstår inte hur du kan se att alla dessa personer är i vänstern?
Dina fördomar föråder dig lilla wannabebazi.
Citat:
Eller en tjej som hävdade att anti-nazisten Tommy Robinson var nazist. När hon ställdes mot väggen med sitt budskap så höll hon fast vid att han visst är nazist. Hon ifrågasattes mer och det visade sig att hon inte ens visste vem han var.
Du tror förstås att din favoritrasist är en megakändis?
Jag har bara hört talas om honom på Flashback och har ingen aning om hur han ser ut.
Citat:
I videon som sprids som en löpeld nu som visar hur vänsterslasket i Hope not hate inte längre är önskade nu när muslimerna känner sig så starka att de inte behöver vänsterslasket längre.
Lite som när negrerna i BLM för ett antal år sen till och med tog till våld för att putta ut vita vänsterslask från sina protestmarscher. Att den vita vänsterslaskiga dåren grinade att hon visst var på samma sida som negrerna höll inte. Nu skulle hon bort.
Det är såna här saker som gör att vänsertrasslet sakta men säkert försvinner från samhället.
Du har inte hört talas om begreppet anekdotisk bevisföring?
Du bör nog ringa efter en ambulans då du inte ens klarar att stava till vänstersnasket längre, kab det vara en stroke?