• 9
  • 10
2025-10-30, 07:47
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Hon kanske har penisavund.

Klockrent
Citera
2025-10-30, 07:55
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrytaIs
Jag dör lite 🤣
Har religiösa problem med snoppar? Bara kvinnor eller även män?

Intressant att det är just snoppen som är problemet. Det hade alltså varit helt ok om han gnuggat sina knän eller sina öron. Du vet, snoppen är gjord av samma material som resten av kroppen, åtminstonde när det gäller utsidan. Vi pratar om hudceller. Jag tycker du ska fråga dig själv varför just snoppen är ett problem. I mina öron låter det som om det är ett sexuellt problem, snoppen är ett könsorgan och den ska man inte tafsa på i tid och otid. Eller?
Vad är problemet egentligen?
Citera
2025-10-31, 16:38
Medlem
Soetroevs avatar
Är väl kanske inte superfräscht, men det är något jag skulle säga att de flesta av oss grabbar sysslar med i olika grad. Ingen aning om varför dock, men sitter man ner och apparaten kläms mellan benen eller det blir för varmt/klibbigt/kliande så kan det vara bekvämt att rätta till den då och då.

För de flesta sker det nog omedvetet när man är hemma och känner sig bekväm, men om han är villig att ta det på allvar så hade jag snällt påpekat om och om igen tills det sitter i hans muskelminne att inte göra det. Blir du arg så kommer det bli ett onödigt tjafs då han troligen inte gör det medvetet.
Citera
2025-11-01, 11:35
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Nej, jag tycker verkligen inte att hans snopp är äcklig. Jag tar gärna på honom, oralsex har vi och han är ren.
Men han är omskuren sedan tonåren. Kanske en mental hang-up🙄
Grejen är väl att det är helt normalt och supervanligt att man gör knäppa grejer framför sin partner som man aldrig skulle göra framför någon annan. Man fånar sig och fjantar sig, sitter med handen i byxan eller guppar på tuttarna när man kollar på tv. Knäppa saker som man visar för de som man är närmast.

Om du tycker det är skitäckligt och du inte kan komma över det är det en sak, men det är ju inte onormalt eller konstigt. Det är jättemånga som gör så, och när man lever med någon så är det ju inte ovanligt att blotta de där konstiga sakerna som man annars håller totalt privat för sig själv.

Är det normalt - ja. Är det vanligt- ja. Är det något som du kan säga åt honom att sluta med om det stör dig asmycket och du verkligen inte pallar det - ja.
Citera
2025-11-01, 13:51
Medlem
Har aldrig träffat på en man som leker med sig själv inför andra. Skulle själv inte ha någon glädje av att se det heller. Tycker det visar dålig hyfs och risig inställning till enkel hygien och normala umgängesformer. Vad säger barnen -- och -- deras eventuella kamrater som kan tänkas ha bevittnat eländet? Kunde bli pinsamt om kamraternas föräldrar vägrar sina barn att leka hemma hos er mer.

Antar att mannen slappnar av när han håller på med sin snopp. Men undrar i mitt stilla sinne om han sticker ner samma hand i skålen med pop-corn när det är fredagsmys?

Kanske dags för ett gosedjur?
Citera
2025-11-01, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Varför denna kuk skräck? Vi föddes nakna. En ren kuk luktar inte illa. Om dina gäster sitter i möbler ni knullat i eller din snubbe ollat av nån anledning är det inget dom lider av eller behöver veta.

Sen till lite fakta fast den är inte är PK.
En full kvinna ser alltid värre ut än en full man.
En illa luktande kvinna luktar alltid värre än en illaluktande man.
Och skrevkliande kvinna ser alltid mer ofistikerad ut än en man som gör dito.

Det kanske förändras det med tiden.
Alltså att kvinnor mer börjar klia sig i skrevet mer och inte rakar sig någonstans.

Jag vet inte hur din killes pung är men min den behöver rättas till ibland och det är varmt där nere så ibland fastnar man med handen om man tex sitter i soffan och zappar.

Jag skäller ju ut min son om han sitter med handen innanför brallan men jag gör själv samma sak när jag är själv.

Hade en flickvän som gnällde om det.
Men flickväner gnäller om något konstant. Det är någon sorts kärlek i det antar jag. Att bry sig haha.

Du anser alltså det är OK för en man att bete sig som en apa men reagerar på att kvinnor kanske kommer att sluta raka sig överallt (som det vore något nytt)? Alla kvinnor rakar sig inte överallt, det är för det mesta unga tjejer som gör det för de tror killarna inte gillar dem annars. Det är inte mer hygieniskt att vara rakad överallt. Hygien får man om man duschar, badar eller tvättar sig ordentligt. Och varför skulle en kvinna lukta mer illa än en man?

Fastnar i brallan med handen (när det är varmt därnere) medan du sitter och zappar? Hoppas du använder den andra handen till fjärrkontrollen då.
Senast redigerad av Detdundrar 2025-11-01 kl. 14:42.
Citera
2025-11-04, 21:47
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Min pojkvän har, som rubriken säger, sin snopp som en snuttefilt. Vad gör jag???

Han är medelålders och beter sig i alla situationer och i alla lägen som en helt normal människa. Han är trevlig, social, uppskattad av alla vi träffar och allt med honom är bra! Förutom den lilla detaljen att när vi är hemma, bara vi två eller vi och något av hans barn så sitter han alltid med handen i byxorna - innanför kalsongerna😵‍💫👦🏼
Vi har varit tillsammans i några år. I början såg jag det aldrig, men det senaste året händer detta hela tiden. När vi sitter och dricker kaffe kan jag plötsligt se att han sitter och klämmer lite innanför byxorna, när vi tittar på tv likaså, eller när vi går och lägger oss.
När jag upptäckte det frågade jag vad han höll på med och han svarade att han bara höll lite på snoppen. Jag sa att jag tycker att det är lite småbarnsbeteende och att jag tyckte att det kändes rätt ohygieniskt. Han fortsatte ändå och ibland försökte jag ignorera det, men inte helt sällan kommenterade jag det och frågade vad han höll på med, om han var kåt eller vad det berodde på. Han tyckte aldrig att det var något problem.
Efter ett tag tog jag ett allvarssamtal med honom och sa att jag blev lite äcklad av det. Han blev helt ställd och verkade helt oförstående, men sa att om det var så viktigt för mig skulle han försöka tänka på det🙄
Det minskade. Men. Guess what… nu är det tillbaka. Min tolkning är att han gör det när han slappnar av; lite som en bebis som gnuggar sitt gosedjurs öra eller så, förutom den lilla detaljen att min pojkvän är en medelålders man.
Jag blir så triggad och vill bara ryta till att han får f*n släppa sin j*vla snuttefilt och bete sig som en man. Jag har aldrig sett en annan man hålla på så.

Överreagerar jag? Håller män på så här? Ska jag släppa det eller vad gör jag?
Det kanske kliar, be honom att raka sig då kliar det mindre, och lättare att hålla rent.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in