2025-11-18, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det är väl bara att hon kniper om sina tidigare äventyr när hon träffar dig. Eller menar du att det är samma kompani som du var med i och därmed känner alla andra som varit inne i henne? Det kan såklart vara otrevligt.

Jag har själv lite som oskriven regel att hålla mig undan tjejer som legat med kompisar när det gäller att knyta sina band med någon.

Eller är du ett sånt creep som håller förhör med tjejer om deras tidigare knull?

Annars är det bra att tjejen man träffar har ett par gubbar i erfarenhetslådan. Sannolikheten att hon har lättare för att vara seriös växer då och förhållandet har större chans att överleva längs med tidens axel.

Det finns en viss differens i att ha tillhört gatan och att ha haft flera seriösa förhållanden eller levt utan att lova något mer än att ha kul..

Du förstår vad jag menar, hoppas jag i alla fall.

Många onenightstands där man har minnesluckor, är otrogen så fort man ser någon lite mer spännande och attraktivare och har ett förhållande men kör knullmaraton med ex vid sidan om.
Åker på tjejsemester och lämnar sin kille hemma och avverkar dubbelt så många killar som dagar man är på semester. Då tillhör man gatan.

Jämfört med en kvinna/tjej som inte har en fast partner och lever loppan är i en annan division.
Testar sig fram och njuter av livet men är inte otrogen och går bakom ryggen. Det är en annan sak.

Eller har du en annan uppfattning?
Citera
2025-11-18, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BilligaGronsaker
Jag undrar hur ett fruntimmer/tjej/kvinna kan tro att någon skötsam, ordentlig och seriös man/kille skulle vilja ha en kvinna som varit runt med halva kompanier sedan tidigare för något seriös.

Motsvarande gäller naturligtvis ävenså tvärtom

Man eller kvinna som har för vana att vara otrogen och vara en player slutar sällan vara det.
Tror man gränsar till sociopat om man har onenightstands gång efter gång och inte kan hålla sig till en partner. Eller i alla fall någon form av narcissist.
Citera
2025-11-18, 18:09
Medlem
Jazkers avatar
Sen är det ju också en definition, eller?
Jag har legat med fem kvinnor och sju män. En av kvinnorna är min fru och en av männen har jag träffat "bredvid" henne under större delen av vårt äktenskap, vilket hon är medveten om. Hon har också träffat honom när vi käkat middag ihop, men hon vill inte mer än så med honom/oss.
Citera
2025-11-18, 20:54
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
Det finns en viss differens i att ha tillhört gatan och att ha haft flera seriösa förhållanden eller levt utan att lova något mer än att ha kul..

Du förstår vad jag menar, hoppas jag i alla fall.

Många onenightstands där man har minnesluckor, är otrogen så fort man ser någon lite mer spännande och attraktivare och har ett förhållande men kör knullmaraton med ex vid sidan om.
Åker på tjejsemester och lämnar sin kille hemma och avverkar dubbelt så många killar som dagar man är på semester. Då tillhör man gatan.

Jämfört med en kvinna/tjej som inte har en fast partner och lever loppan är i en annan division.
Testar sig fram och njuter av livet men är inte otrogen och går bakom ryggen. Det är en annan sak.

Eller har du en annan uppfattning?

Det låter mer som att att du pratar om en tjej som har psykiska problem. Det är inte vad jag menar givetvis.

Jag pratar om tjejer som knullar runt och njuter av livet på ett vettigt sätt. Det kan innebära att fittan öppnar sig för dopp lite här å där. Men hon ska ju må bra av det. Det är ju exakt så som killar lever. Så varför skulle inte de kunna göra det? Låter som medeltiden när osäkra män gnäller om sånt.
Citera
2025-11-21, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det låter mer som att att du pratar om en tjej som har psykiska problem. Det är inte vad jag menar givetvis.

Jag pratar om tjejer som knullar runt och njuter av livet på ett vettigt sätt. Det kan innebära att fittan öppnar sig för dopp lite här å där. Men hon ska ju må bra av det. Det är ju exakt så som killar lever. Så varför skulle inte de kunna göra det? Låter som medeltiden när osäkra män gnäller om sånt.

Hur många kvinnor knapprar inte psykofarmica?

Så hur många % har inte psykiska problem.

Du känns som en som gifter dig och flyttar ihop med en Julia som både gangbangat och åkt kukkarusellen många många varv men du lever i okunskap.

Typ som Filip och Fredrik.
Citera
2025-11-22, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazker
Sen är det ju också en definition, eller?
Jag har legat med fem kvinnor och sju män. En av kvinnorna är min fru och en av männen har jag träffat "bredvid" henne under större delen av vårt äktenskap, vilket hon är medveten om. Hon har också träffat honom när vi käkat middag ihop, men hon vill inte mer än så med honom/oss.

Du är egentligen homosexuell men vill inte riktigt ta steget fullt ut.

Varför inte erkänna för dig själv att du är det?
Citera
2025-11-22, 10:51
Avstängd
Det finns gott om beta cucks som vill ha dem.
Citera
2025-11-22, 16:39
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virre992
Det finns gott om beta cucks som vill ha dem.

Måste ju bara fråga hur många förhållanden du har haft, och hur du kunnat hålla koll på hur många snubbar de gökat med?

Citera
2025-11-22, 17:05
Medlem
Det är mest osäkra killar som ställer frågor liknande TS.
Kuggfråga: - Är det bättre om hon endast varit med en, men gjort precis allt sexuellt man kan tänka sig med honom?
Dags att du inser att din rädsla ligger i att du kommer vara sämre i sängen än henne. Så vaddå? Kan väl vara trevligt att bli utbildad med.
Sedan är det som så att kvinnan väljer mannen som får välja henne. Blir det seriöst, är du utvald. Å det är kanske inte så dåligt bland halva kompaniets kandidater.
Citera
2025-11-22, 17:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Det är en fördel om han vet hur han ska använda kuken.
Hur många damer han behövt avverka för att få kläm på saker och ting beror ju självklart på hur trög han är

Alltid lika smart och insiktsfull!

Jag tycker det är trevligt med en man som testat och prövat och vet vad han tycker om. Men är öppen för att prova saker tillsammans med mig.
Hur många han behövt för att komma fram till det skulle aldrig föresväva mig att fråga honom om, och förväntar detsamma tillbaka.
Citera
2025-11-22, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Alltid lika smart och insiktsfull!

Jag tycker det är trevligt med en man som testat och prövat och vet vad han tycker om. Men är öppen för att prova saker tillsammans med mig.
Hur många han behövt för att komma fram till det skulle aldrig föresväva mig att fråga honom om, och förväntar detsamma tillbaka.

Den roliga biten är ju att utforska ihop på sikt i kombo med det vardagliga. Vill inte höra att jag är störd om jag frågar efter något. Blir dessutom stel av människor som skäms, eller beter sig som äckelmagade nippertippor, plumpt beskrivet. Vet inte riktigt hur jag ska förklara på bättre sätt. Möjligen att jag trivs bättre med öppensinnade människor rent allmänt?

Vill inte behöva tänka mig för om vad jag får fråga, och förväntar mig ärliga svar. Bryr mig inte om antalet, utan är mer nyfiken på allt runtomkring människomötena personen fått uppleva.
Uppskattar att höra historier, så länge det inte indirekt vinklas till “kan du göra som den gjorde”.
Dåtid är dåtid för mig så då är det inget som förföljer en in framtiden, mer än bra lärdomar.
Ja jag vet, komplicerad brud
Vem ska klara av att stoppa henne utan att få henne att skämmas över alla grodor som hoppar ut lite då och då
Citera
2025-11-22, 20:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Den roliga biten är ju att utforska ihop på sikt i kombo med det vardagliga. Vill inte höra att jag är störd om jag frågar efter något. Blir dessutom stel av människor som skäms, eller beter sig som äckelmagade nippertippor, plumpt beskrivet. Vet inte riktigt hur jag ska förklara på bättre sätt. Möjligen att jag trivs bättre med öppensinnade människor rent allmänt?

Vill inte behöva tänka mig för om vad jag får fråga, och förväntar mig ärliga svar. Bryr mig inte om antalet, utan är mer nyfiken på allt runtomkring människomötena personen fått uppleva.
Uppskattar att höra historier, så länge det inte indirekt vinklas till “kan du göra som den gjorde”.
Dåtid är dåtid för mig så då är det inget som förföljer en in framtiden, mer än bra lärdomar.
Ja jag vet, komplicerad brud
Vem ska klara av att stoppa henne utan att få henne att skämmas över alla grodor som hoppar ut lite då och då
Jag vet inte om vi är så störda? Är själv ganska oskadad men tänker som du.

Jag kan visst bli nyfiken på hans sexuella erfarenheter, tändande. Men inte om man ska jämföras. Men berättelser ur "hans" liv har jag inga problem med, tvärtom.

Man vill ju lära känna och veta hur denna unika person funkar och vad som inte funkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in