Citat:
Det är väl bara att hon kniper om sina tidigare äventyr när hon träffar dig. Eller menar du att det är samma kompani som du var med i och därmed känner alla andra som varit inne i henne? Det kan såklart vara otrevligt.
Jag har själv lite som oskriven regel att hålla mig undan tjejer som legat med kompisar när det gäller att knyta sina band med någon.
Eller är du ett sånt creep som håller förhör med tjejer om deras tidigare knull?
Annars är det bra att tjejen man träffar har ett par gubbar i erfarenhetslådan. Sannolikheten att hon har lättare för att vara seriös växer då och förhållandet har större chans att överleva längs med tidens axel.
Jag har själv lite som oskriven regel att hålla mig undan tjejer som legat med kompisar när det gäller att knyta sina band med någon.
Eller är du ett sånt creep som håller förhör med tjejer om deras tidigare knull?
Annars är det bra att tjejen man träffar har ett par gubbar i erfarenhetslådan. Sannolikheten att hon har lättare för att vara seriös växer då och förhållandet har större chans att överleva längs med tidens axel.
Det finns en viss differens i att ha tillhört gatan och att ha haft flera seriösa förhållanden eller levt utan att lova något mer än att ha kul..
Du förstår vad jag menar, hoppas jag i alla fall.
Många onenightstands där man har minnesluckor, är otrogen så fort man ser någon lite mer spännande och attraktivare och har ett förhållande men kör knullmaraton med ex vid sidan om.
Åker på tjejsemester och lämnar sin kille hemma och avverkar dubbelt så många killar som dagar man är på semester. Då tillhör man gatan.
Jämfört med en kvinna/tjej som inte har en fast partner och lever loppan är i en annan division.
Testar sig fram och njuter av livet men är inte otrogen och går bakom ryggen. Det är en annan sak.
Eller har du en annan uppfattning?