Nej det känns inte som en bra grej. Men även en kille som har varit i många relationer, som snabbt byter över till nästa och tar för givet att det ska gå lika snabbt varje gång mellan alla byten av flickvänner. Speciellt om han han barn, och det visar sig att hans ex är problematiska.
Det roliga är att en sådan här man kan kritisera en kvinna som har varit singel under den tiden har har hunnit skilja sig och skaffat ny sambo och nytt barn och ytterligare en sambo efter det och hunnit bli singel.
”Vad är det för fel på dig? Nä men något fel måste det väl vara!”
Den jag snackade med gick direkt in vidare för att ta reda öppet vilken rolig psykisk diagnos jag har så att han kunde få trycka med mig ordentligt sedan.

Har ingen psykisk ohälsa alls, bara för att jag klarar av att vara ensam. (Vad fan har han själv som är så ängslig att gav inte kan sitta i soffan själv på kvällen?) Det är just vad det tyder på.
För mig är en relation en stort och väl avvägt beslut. Inte något man blir för att man har tråkigt, och har för att kunna trycka ned ibland för att njuta lite själv.
Dessutom kommer barn till sådana här pappor börja ifrågasätta sin pappas pinsamma beteende när de själva blir vuxna.
I så fall tycker jag nästan det är bättre att man har legat runt. Men det är barnsligt med