2025-10-26, 17:50
Medlem
Jag undrar hur ett fruntimmer/tjej/kvinna kan tro att någon skötsam, ordentlig och seriös man/kille skulle vilja ha en kvinna som varit runt med halva kompanier sedan tidigare för något seriös.

Motsvarande gäller naturligtvis ävenså tvärtom
Citera
2025-10-26, 17:56
Medlem
kalkryggars avatar
Det är väl bara att hon kniper om sina tidigare äventyr när hon träffar dig. Eller menar du att det är samma kompani som du var med i och därmed känner alla andra som varit inne i henne? Det kan såklart vara otrevligt.

Jag har själv lite som oskriven regel att hålla mig undan tjejer som legat med kompisar när det gäller att knyta sina band med någon.

Eller är du ett sånt creep som håller förhör med tjejer om deras tidigare knull?

Annars är det bra att tjejen man träffar har ett par gubbar i erfarenhetslådan. Sannolikheten att hon har lättare för att vara seriös växer då och förhållandet har större chans att överleva längs med tidens axel.
Citera
2025-10-26, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BilligaGronsaker
Jag undrar hur ett fruntimmer/tjej/kvinna kan tro att någon skötsam, ordentlig och seriös man/kille skulle vilja ha en kvinna som varit runt med halva kompanier sedan tidigare för något seriös.

Motsvarande gäller naturligtvis ävenså tvärtom
Ingen man med värdighet väljer en kvinna med en mätarställning på 20000 mil och massor av ägarbyten

Inget slår nybilskänslan. Vill du ha kvalitet så ska bilen vara ny så du kan köra in den själv.
Citera
2025-10-26, 19:03
Avstängd
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Ingen man med värdighet väljer en kvinna med en mätarställning på 20000 mil och massor av ägarbyten

Inget slår nybilskänslan. Vill du ha kvalitet så ska bilen vara ny så du kan köra in den själv.

1-3 ägare är okej men ör milen över 20 får det va. Oavsett ägare.

Bra jämförelse, det är så vi mään funkar
Citera
2025-10-26, 19:17
Medlem
Det är en fördel om han vet hur han ska använda kuken.
Hur många damer han behövt avverka för att få kläm på saker och ting beror ju självklart på hur trög han är

Citera
2025-10-26, 20:00
Medlem
AtlasAxiss avatar
Ju mer erfaren desto bättre skulle jag säga. Rör mig inte i ryggen om min kvinna har legat med 100 snubbar jag vet ändå att jag kommer vara den bästa av alla haha.
Citera
2025-10-26, 20:11
Medlem
Ektomorfens avatar
Finner det enormt oattraktivt om en kvinna har haft väldigt många partners före mig om jag är ute efter något seriöst med personen, väljer bort det direkt.

Nu kan jag bara tala från en mans perspektiv men jag har förståelse om en kvinna känner likadant om en man.
Citera
2025-10-26, 20:45
Medlem
Anybodykillers avatar
Människor förändras och utvecklas så jag ser inga problem med den biten. Vissa blir ambivalenta och konsumerande av relationer medans andra lär sig och växer i partnerrollen. Den individuella skillnaden hur man tar saker är stor.

Är det däremot knepiga ex som jävlas med domstolar och vårdnaden kring barnen så backar jag från dramat.
Citera
2025-10-26, 20:56
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Det är en fördel om han vet hur han ska använda kuken.
Hur många damer han behövt avverka för att få kläm på saker och ting beror ju självklart på hur trög han är

Precis. Likaså om hon vet det. Sedan spelar det väl ingen större roll hur många han eller hon har varit med. Inget man drar upp ändå i det skede man ska till. Men det vet inte oskulder som spekulerar.
Citera
2025-10-31, 11:49
Moderator
pudelluss avatar
Rubriken något förtydligad. Tidigare rubrik: "Varit runt med halva kompanier ..."

/Mod
Citera
2025-11-03, 14:30
Bannlyst
Nej det känns inte som en bra grej. Men även en kille som har varit i många relationer, som snabbt byter över till nästa och tar för givet att det ska gå lika snabbt varje gång mellan alla byten av flickvänner. Speciellt om han han barn, och det visar sig att hans ex är problematiska.

Det roliga är att en sådan här man kan kritisera en kvinna som har varit singel under den tiden har har hunnit skilja sig och skaffat ny sambo och nytt barn och ytterligare en sambo efter det och hunnit bli singel.

”Vad är det för fel på dig? Nä men något fel måste det väl vara!”

Den jag snackade med gick direkt in vidare för att ta reda öppet vilken rolig psykisk diagnos jag har så att han kunde få trycka med mig ordentligt sedan.

Har ingen psykisk ohälsa alls, bara för att jag klarar av att vara ensam. (Vad fan har han själv som är så ängslig att gav inte kan sitta i soffan själv på kvällen?) Det är just vad det tyder på.

För mig är en relation en stort och väl avvägt beslut. Inte något man blir för att man har tråkigt, och har för att kunna trycka ned ibland för att njuta lite själv.

Dessutom kommer barn till sådana här pappor börja ifrågasätta sin pappas pinsamma beteende när de själva blir vuxna.

I så fall tycker jag nästan det är bättre att man har legat runt. Men det är barnsligt med
Citera
2025-11-18, 17:13
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag själv har ju knullat runt en hel del å fyra förlovningar har jag haft, nu har jag en kk som i sin tur har en väninna, jag knullar båda när tillfälle ges. Å jag skulle vilja knulla mer än jag gör idag. Jag är en riktig horbock å en kåt jävel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in