2025-10-24, 23:29
Medlem
VetusSpirituss avatar
Oftast inte men självklart finns det undantag. De är dock få.
Citera
2025-10-24, 23:30
Medlem
MadAddicts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StinkStifelz
Nej omöjligt.

Ju äldre jag blir desto mer inser jag att kvinnofolkets hjärnor fungerar som ungefär som barns hjärnor.

De är resistenta mot all form av logik och ger man dom inte mat i tid blir det bara massa gnäll. Och vipps från ingenstans kastar de ur sig nån pissgrej som hände på en fest för 3 år sedan kräver en förklaring. Tex du pratade inte så mycket med mig på den festen, skäms du för mig?

Jag väljer nu att svara på ditt inlägg pga. att de före dig har levt "la vida loca" utan att förklara hur. I call BS.
Citera
2025-10-24, 23:34
Medlem
MadAddicts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Japp, jag lever dramafritt med min kvinna. Vi varken bråkar, käbblar eller något. På samma våglängd inom det mesta.

Hur gör du det?
Citera
2025-10-24, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadAddict
Jag väljer nu att svara på ditt inlägg pga. att de före dig har levt "la vida loca" utan att förklara hur. I call BS.

Ska jag förklara mig? Ursäkta jag är många enheter in.
Citera
2025-10-24, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapenski
5. Det är hon som ska komma.

Nej, det är mannen som ska komma. Det är mannen som måste vara hård. Det är mannen som ska spruta. Det är så det blir barn, och så rasen lever vidare. Det är kvinnan som måste få mannen att komma.

En kvinna behöver inte komma. Det är irrelevant för om det blir barn.

Däremot visar en fokus hos mannen på att "hon ska komma" att han anser att hon är mer värd än honom, att hennes njutning är viktigare än hans, vilket som jag beskrivit ovan är emot naturen. Det signalerar någon slags desperat rädsla, som är omaskulin.

Är kvinnan kär, så kommer hon. Så enkelt är det. Kommer hon inte, så är hon inte kär, och varför i helvete ska en man anstränga sig att ge en orgasm åt en kvinna som inte är kär i honom?! Det är ju dubbel-korkat, att ödsla omtanke och ansträngning på någon som uppenbarligen inte är tänd på honom.
Citera
2025-10-24, 23:38
Medlem
MadAddicts avatar
Citat:
Ska jag förklara mig? Ursäkta jag är många enheter in.
Nej, kingen. Jag höll med dig. Läs inläggen före dig. Ursäkta mig för att vara otydlig. Jag höll med dig.
Citera
2025-10-24, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Du får skaffa dig ett AI förhållande. Det verkar populärt å drama fritt 🤔

hehe, Kommer ju säkert hända...

Men frågan är bara... kommer man växa av den typen av relation (AI)? Måste man växa? Kanske inte. Grejen är att det finns kanske inga större utmaningar med att leva med AI som alltid förstår, behandlar än helt snällt osv osv.. Kommer man tröttna? Steril relation?

En del som säkert söker bara trygghet kommer kanske må bra med AI gissar jag, eller vissa en period.

Men en relation med en människa får än att växa mer tror jag, iaf en sund än. Sen kan man nog växa på destruktiva relationer också om man väljer att göra det.

Det här svaret kanske inte riktas till just dig dom skrev de där..
Senast redigerad av rawjudge 2025-10-24 kl. 23:46.
Citera
2025-10-24, 23:42
Medlem
rosalinjenhotwaryas avatar
Det går inte att leva dramafritt med någon men är inte det en del av charmen?

Livet utan överkomlig trubbel blir väl skittråkigt

Allt Gott
Citera
2025-10-24, 23:43
Medlem
MadAddicts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gummi-Tarzan-
Nej, det är mannen som ska komma. Det är mannen som måste vara hård. Det är mannen som ska spruta. Det är så det blir barn, och så rasen lever vidare. Det är kvinnan som måste få mannen att komma.

En kvinna behöver inte komma. Det är irrelevant för om det blir barn.

Däremot visar en fokus hos mannen på att "hon ska komma" att han anser att hon är mer värd än honom, att hennes njutning är viktigare än hans, vilket som jag beskrivit ovan är emot naturen. Det signalerar någon slags desperat rädsla, som är omaskulin.

Är kvinnan kär, så kommer hon. Så enkelt är det. Kommer hon inte, så är hon inte kär, och varför i helvete ska en man anstränga sig att ge en orgasm åt en kvinna som inte är kär i honom?! Det är ju dubbel-korkat, att ödsla omtanke och ansträngning på någon som uppenbarligen inte är tänd på honom.

Vi ligger väl samma tidsperiod? Varför kommer jag och inte hon? Vi låg lika länge. Jag funderar på vad du skriver. Man kämpar väl för sin egen sak?
Citera
2025-10-24, 23:46
Medlem
MadAddicts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Enligt min erfarenhet går det inte.
Jag har levt med olika kvinnor i närmare 40 år och det är drama oavsett. Ganska jobbigt, men man vänjer sig, och lär sig att mentalt stänga av när det vankas dramatik.

Alla vet att detta är sanningen, första inlägget. Nu babblar vi om diverse annat. hahahah. Så jävla stört.
Citera
2025-10-24, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadAddict
Nej, kingen. Jag höll med dig. Läs inläggen före dig. Ursäkta mig för att vara otydlig. Jag höll med dig.

Ja lungt de kingen. Nä håller med dig , inläggen före osar katt.

Skål
Citera
2025-10-24, 23:48
Medlem
Citat:
Nej omöjligt.

Ju äldre jag blir desto mer inser jag att kvinnofolkets hjärnor fungerar som ungefär som barns hjärnor.

De är resistenta mot all form av logik och ger man dom inte mat i tid blir det bara massa gnäll. Och vipps från ingenstans kastar de ur sig nån pissgrej som hände på en fest för 3 år sedan kräver en förklaring. Tex du pratade inte så mycket med mig på den festen, skäms över mig?

Hehe bingo, det är det som är grejen, logik och resonemang fungerar inte i olika känslomässig faser/tillstånd och situationer. Det kan till och med bara trigga... Men många av oss män har väldigt svårt för det här. Också förståeligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in