2025-10-24, 16:48
Medlem
sixgorillions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CWG
Är det en slump att det just är en samling PROFITÖRER som kritiserar Aktivklubb? Ingen av de nämnda nationalisterna bedriver gatukamp, däremot tjänar dessa herrar pengar på andra nationalister.

Nej det är ingen slump, alla som TS nämner är riktigt tröttsamma nationalister som tycker man ska knyta handen i fickan, gå ut i skogen och vara för sig själv och inte göra mycket mer än så. Dessutom komiskt hur Christian kritiserar detta och tycker det är onödigt när hans content är saker som att ifrågasätta kryckmannen och andra tappade självar på palestinademos, wow, det kommer verkligen rädda Sverige!

Och attackerna i sig, visst, kanske onödigt att spöa på "Oskyldiga", men oavsett så skulle inte dessa oskyldiga vara här i vilket fall som. Jag har svårt att känna empati med rasfrämlingar i vårat land då jag vill ha ett homogent Sverige. Men tycker det är fult av t.ex CP att försöka samla godhetspoäng eller vad hans syfte med sin artikel är, förstår verkligen ingen av dessa nationalister VARFÖR det här hände eller vad det grundar sig i? Situationen idag är mycket värre än när gubb-Dan var ung nazist på stan
Senast redigerad av sixgorillion 2025-10-24 kl. 16:51.
Citera
2025-10-24, 17:42
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Det spelar ingen roll hur många pers aktivklubb slår, det kommer inte ens komma upp i en halv promille av den skada som invandringen har åsamkat svenskarna.

Från ett muslimskt invandrarperspektiv framstår svenskar som ett svagt och patetiskt folk som inte lyfter ett finger för att försvara sitt land och som ger bort sina kvinnor till slavhandlare och kamelfösare från tredje världen.

Normala människor hade reagerat långt mycket värre än såhär. Och muslimerna skrattar åt cuck-svennen och förbereder sig för slakt. Tro inget annat.
Citera
2025-10-24, 18:37
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Att attackera oskyldiga blattar och afrikaner är så klart fel.

Bara för att vi inte vill ha många blattar och afrikaner i Sverige så betyder det inte att man ska springa runt och slå sönder oskyldiga.

Det hade farbror Adolf inte gillat då han inte var någon ond, våldsam person

Aktivklubb har annars gjort det bra hittills. Låt bli att boxa på oskyldiga bara.
Ja. Det skapar bara martyrer.
Citera
2025-10-24, 19:19
Medlem
KANGFLAKKAs avatar
Jag ser aldrig blattar göra avkall eller ta avstånd när ortenbrushor kaosar och ger sig på svennar. Tvärtom så kallar de oss rasister och blir arga att man ens lyfter det.

Så jag tänker likadant nu när "kaossvennar" gör samma sak tillbaka.
Citera
2025-10-24, 19:25
Medlem
KANGFLAKKAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag var positiv till dessa aktivitet klubbar, svenskar behöver samlas så att dom kan försvara sig själva. 1-3 svenskar kan inte försvara sig mot 10-50 invandrare. Tråkigt att det ska behövas men det är som det är.

Men nu har man hört en massa skit så nu vet man inte vad man ska tro från vänsterextrema blaskor men det låter inte bra.

Att jaga pedofiler och piska på dom, tycker jag är bra men det verkar som dom gör mycket fel i detta.

Han nuggets killen var ju oskyldig enligt polisen.
Dom attackera folk som vill träffa 17-18 åringar, vilket är full lagligt. Dom verkar ju inte ha koll på att det är lagligt ned till 15år. Sen passar dom på att råna dom, vilket tappar hela grejen om anledningen varför dom gör det är för snubben är peddo eller för att dom vill tjäna pengar och hoppas personen inte anmäller, tyvärr får man intrycket att dom är kriminella. Jag stöder inte kriminella.
Den ena av dom var själv ännu värre pedofil än dom jagar och filmar småbarn som dushar. Bättre dom piskar på sådana som han. Jag skiter i vad personen har för idelogi, är han pedofil så ska han ha stryk han också.
Vissa av dom är nazister, något som jag som nationalist ej står bakom.
Vissa av dom är huliganer, något jag heller inte stöder, hatar sådana.
Sen verkar det som att dom slog ned random lätta invandrare på vägen för att det var kul istället för att fokusera på svenskfientliga invandrare som det finns en hel drös av. Är ju inte svårt hitta likasinande invandrare som gillar piska på och förnedra svenskar för att dom är lätta offer, det är sådana individer man ska fokuser på.

Man får intrycket att detta våldsamma skräpmänniskor som bara finns där för våldet och inget annat. Jag kan omöjligt stå bakom sådana idioter oavsett om dom påstår sig vara nationalister eller inte.

Dom attackerade EXPO, har för mig att det var dessa aktivitet grabbar, det tilltaget stöder jag.

Att piska på EXPO 1000gånger om, var dom bästa nyheterna när jag hörde detta. Så mycket skada dom gjort för tusentals människor. Tycker inte dugg synd om någon av dom ifall dom blir rejält skadad.
De som blev attackerade sade säkert något rasistiskt åt killarna i aktivklubb som helt enkelt stod upp mot rasismen riktad mot alla svenskar. Är det något aktivklubb är så är de anti-rasister.
Citera
2025-10-24, 19:50
Medlem
Aktivklubb har svenska folkets stöd i att attackera invandrare.
Citera
2025-10-24, 20:24
Medlem
En storm i ett vattenglas. Huliganer som beter sig som huliganer, inget nytt under solen
Citera
2025-10-24, 20:44
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KANGFLAKKA
De som blev attackerade sade säkert något rasistiskt åt killarna i aktivklubb som helt enkelt stod upp mot rasismen riktad mot alla svenskar. Är det något aktivklubb är så är de anti-rasister.

The Golden One, Dan Eriksson och Christian Peterson vill ju vara förebilder för andra nationalister, så det är klart att de fördömer Aktivklubbs dåliga beteende.
Citera
2025-10-24, 21:10
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Om de hade spöat på gängkriminella så hade de vunnit sympati från de flesta.

Det hade varit betydligt smartare, ja.

Eller om Aktivklubb patrullerar gatorna på nätterna och letar efter våldtäktsmän och annat skit som missköter sig.

Då hade ingen klagat.
Citera
2025-10-24, 21:32
Medlem
Unlucky-Monkeys avatar
Det här blir ett problem när du anammar orten jargongen tillsammans med beteendet och angriper dina egna för en påhittad kränkning. Det är ingen munterläsning i chatten som fanns i Fp:en där vartannat ord är hora och i still med "din mamma".
Syftar på materialet som presenterades på Christians substack:

I en av de misstänktas mobiltelefon återfanns också en video, som senare transkriberades i förundersökningen. Tonen, språket och jargongen i klippet var så pass vulgära och gatupräglade att det endast saknades ett par ”wallah” för att man helt skulle kunna missta dem för ett förortsgäng.

Länk

Personer som anammar den här raberkulturen, kommer ju inte få jobba i framtida utbildningsläger, det kommer själva tvingas till att bli deltagare. Ingen arier beter sig så. Det är mycket möjligt att det bara just dessa ak-nissarna som uttrycker sig som en raber, men det ser inte smickrande för AK om det är systematiskt. Det är inte svenska...det är orten"riddare" språk.

Om detta är dina bästa, då har juden lyckats. Det behövs bara lite vägledning och titta på historiska förebilder, som dessutom hade placerat dig i arbetsläger för det där walla-språket och med rätta!
Citera
2025-10-24, 21:41
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Det här blir ett problem när du anammar orten jargongen tillsammans med beteendet och angriper dina egna för en påhittad kränkning. Det är ingen munterläsning i chatten som fanns i Fp:en där vartannat ord är hora och i still med "din mamma".
Syftar på materialet som presenterades på Christians substack:

I en av de misstänktas mobiltelefon återfanns också en video, som senare transkriberades i förundersökningen. Tonen, språket och jargongen i klippet var så pass vulgära och gatupräglade att det endast saknades ett par ”wallah” för att man helt skulle kunna missta dem för ett förortsgäng.

Länk

Personer som anammar den här raberkulturen, kommer ju inte få jobba i framtida utbildningsläger, det kommer själva tvingas till att bli deltagare. Ingen arier beter sig så. Det är mycket möjligt att det bara just dessa ak-nissarna som uttrycker sig som en raber, men det ser inte smickrande för AK om det är systematiskt. Det är inte svenska...det är orten"riddare" språk.

Om detta är dina bästa, då har juden lyckats. Det behövs bara lite vägledning och titta på historiska förebilder, som dessutom hade placerat dig i arbetsläger för det där walla-språket och med rätta!

Sorgligt också att flashbackare som Xpander hyllar aktivklubbs dräggbeteende. Xpander som sitter hemma med sin thaifru och inte vågar göra ett skit om han skulle bli attackerad av babbar.
Citera
2025-10-24, 21:50
Medlem
Men det är väl fyra ungdomar som betett sig illa på stan? Det finns väl fler än fyra medlemmar i aktivklubbarna? Om några fulla ungdomar beter sig lika illa som fulla ungdomar gjort i alla tider så är det väl inte hela organisationens fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in