Är det igång många processer och man har många appar där en del körs i bakgrunden samtidigt som man ex surfar, kanske har ett antal flikar igång så krävs det bra med ram.
Är det dessutom tungrodda appar så krävs en bra cpu för att få en bra upplevelse.
Jag gick från en S20+ till en S25+, och vilken otrolig skillnad det blev, batteritiden är dessutom riktigt bra, över två dagar med frekvent användning.
Har tidigare varit dumsnål och trott att billigare telefoner faktiskt räcker, men då jag i regel har telefoner 5 år plus, så tycker jag det är vettigt köpa någonting som håller måttet.
Tack. Som du skriver är det nog bättre att köpa en ordentlig på en gång.
Kolla på någon av de senare Pixelmodellerna, alltid först med senaste androidversionen och minst 7 års uppdateringar, bra kameror och batteritid, aldrig dyrast.
Kolla på någon av de senare Pixelmodellerna, alltid först med senaste androidversionen och minst 7 års uppdateringar, bra kameror och batteritid, aldrig dyrast.
Nackdelen är väl att de har en Google-potatis som processor och att de kostar mer än, men är ungefär lika bra som konkurrenternas mid-rangers.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!