• 2
  • 3
2025-10-25, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dustimkroy
Jag säger ju att kriget är verkligt men vad är agendan?

Nej det var någon annan (Tuor, som antagligen svarade dig) du citerade ovan.

Vad du skrev i TS ser du nedan. Du skriver vad jag kan se inte något om att kriget är verkligt, snarare är ju tonen lite tvärtom även om du kanske inte uttryckligen skriver annat, men ett krig i flera år utan några dödade låter ju inte rimligt. Det är därmed rätt rimligt att anta att du försöker göra sken av att det inte skulle råda något krig där.

Det skulle ju med andra ord vara tamligen ofarligt att ta en solsemester i området.

Citat:
Ursprungligen postat av dustimkroy
Är det så eller är det en stor bluff?
Så här dålig är inte ryssen står och trampar och båda sidorna leker med drönare?
Plötsligt ska alla hela Europa bygga drönar mur för leksaker som drönare är.

Ukraina vill bara ha mer vapen används dom eller säljs dom vidare?
Lurar Ukraina oss och Europa för att skicka pengar vapen?

Ryssland tagit det dom vill eller?
Nu har Europa och norden skickat alla hjältar som gick först och krigade
Kanske vill dom det för sedan ta över hela Europa?

Är det upp gjort mellan USA Europa och Ryssland i förväg för en annan agenda?

Och nu blir jag överröstad av krigs videor säkerligen och folk som stupat
Jag säger att folk inte dött. Utan vad är egentligen agendan?
Citera
2025-10-28, 07:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av prostetnic

Vad du skrev i TS ser du nedan. Du skriver vad jag kan se inte något om att kriget är verkligt, snarare är ju tonen lite tvärtom även om du kanske inte uttryckligen skriver annat, men ett krig i flera år utan några dödade låter ju inte rimligt. Det är därmed rätt rimligt att anta att du försöker göra sken av att det inte skulle råda något krig där.

Det skulle ju med andra ord vara tamligen ofarligt att ta en solsemester i området.
Det dyker upp sådana här Fake war påståenden hela tiden fake Ukrina war is fake...
Jag vet inte vad man ska säga. Ryssarna är bedrövliga att kriga dom er verkligen nya. Dom åker upp med tanks och sen blir dom skjutna och har tänkt hela pansarvagnen med drönar skydd. Trots all teknik så är dom sämst. Och sen har vi videos som skjuts vid skit hus där gömmer sig russen i dasset eller skyttegravs krig vet inte vad jag ska tro.
Antingen är det fejkat eller så är det har dom knappt någon utbildning.
Eller Ukraina propaganda
Citera
2025-10-28, 07:44
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Nyrekryterade och sådana med dålig utbildning? Ja. Flesta av fotfolket.
För Putin, så är det bara meat to the grinder.
Då är det ju passande att ryssarna brukar sluta som konstgödsel på dom ukrainska hjältarnas lantbruk.
Citera
2025-10-28, 07:46
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prostetnic

Jag misstänker att det finns gott om singeltjejer i nåde Ryssland och Ukraina idag.
Citera
2025-10-28, 08:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kiboko
Testa att åka ner till det som påstås vara fronten och vifta omväxlande med en ukrainsk och en rysk flagga.

Är du oskadad efter ett dygn så tror jag du har bevisat att allt är en bluff.

Citat:
Ursprungligen postat av Vashego
Självklart är det ett krig som pågår och människor som dör i det.

Men den riktiga agendan som både young global leader Putin och alla young global leaders i väst är med på kan spåras tillbaks till eskatologi om Leviatan (väst) mot Behemot (öst). Det är tänkt att bägge ska förgöra varandra i slutändan.

Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Kriget är på riktigt. Folk blir dödade.

Men världens ledare är numera med i samma teatergrupp.
Vad bevisar att kriget är på riktigt?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in